Inwestycja w przyszłość to hasło nowej koncepcji marketingowej Grupy Energa. Nasze plany zakładają nowe podejście do budowania naszej marki. Chcemy dzielić się i wspierać tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy w realizacji swoich marzeń i pasji, a do tej pory byli pomijani w strategiach marketingowych dużych koncernów.
Z pomocą chcemy również docierać do mniejszych miast, miasteczek i gmin – wspierać lokalne społeczności i ratować dziedzictwo kulturowe. Ze szczególną uwagą zamierzamy przyglądać się projektom dotyczącym dzieci i udzielanej im pomocy. Chcemy umożliwić sprawiedliwszy start młodemu pokoleniu z regionów dotkniętych szczególną biedą.
Decydując o finansowaniu poszczególnych projektów, jesteśmy zobowiązani do zachowania dbałości o każdą symboliczną złotówkę. Dlatego też, mając na uwadze informacje medialne i prowadzone śledztwa związane z sytuacją w klubie Czarni Słupsk stwierdziliśmy, że działania podejmowane w tym przypadku przez sponsorowanego niekorzystnie wpływają na dobre imię i wizerunek spółki Energa. Podjęliśmy więc decyzję o rozwiązaniu umowy sponsorskiej.
Jednocześnie informujemy, że w myśl nowej koncepcji, Grupa Energa prowadzi już rozpoznanie pod kątem współpracy z podmiotami ziemi słupskiej, które koncern zamierza wspierać.
Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd 2,9 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.
Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości ponad 184 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.
Energa