icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Fortum będzie sprzedawał gaz i energię w detalu

Po akwizycji firmy Duon Fortum rozpoczyna działalność na polskim rynku sprzedaży energii elektrycznej i gazu pod własną marką. Firma chce wykorzystać międzynarodowe doświadczenia do budowy silnej pozycji w Polsce. W związku z integracją działań sprzedażowych pod marką Fortum, firma przygotowała ofertę, w ramach której klienci będą mogli bez limitów korzystać z darmowej energii elektrycznej przez dziesięć godzin na dobę.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów w procesie integracji naszych firm. Dla dotychczasowych klientów Duonu zmiana oznacza same korzyści. Dzięki międzynarodowym doświadczeniom Fortum będziemy mogli oferować im nowe rozwiązania w konkurencyjnych cenach. Niezależnie od miejsca w którym działamy satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza – deklaruje Matti Saario, wiceprezes Fortum ds. relacji z klientami.

Fortum działa na rynku sprzedaży energii elektrycznej od ponad 20 lat i w tym momencie obsługuje 1,3 mln klientów w Finlandii, Szwecji i Norwegii, co zapewnia mu pozycję lidera w krajach nordyckich. Eksperci Fortum szacują, że na polskim rynku znajduje się około 17 milionów klientów, a postępująca liberalizacja daje szansę szybkiego rozwoju nowym uczestnikom rynku.

– Nasza silna pozycja w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw będzie stanowiła dobrą platformę rozwoju na dużym i szybko rozwijającym się rynku sprzedaży energii elektrycznej i gazu w Polsce. Będziemy mogli również dostarczać klientom innowacyjne produkty i usługi, sprawdzone na rynkach zagranicznych. Dobrym przykładem jest nasza oferta, która pozwoli klientom indywidualnym korzystać z darmowej energii przez 10 godzin na dobę – mówi Mariusz Caliński z Fortum.

Fortum

Po akwizycji firmy Duon Fortum rozpoczyna działalność na polskim rynku sprzedaży energii elektrycznej i gazu pod własną marką. Firma chce wykorzystać międzynarodowe doświadczenia do budowy silnej pozycji w Polsce. W związku z integracją działań sprzedażowych pod marką Fortum, firma przygotowała ofertę, w ramach której klienci będą mogli bez limitów korzystać z darmowej energii elektrycznej przez dziesięć godzin na dobę.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów w procesie integracji naszych firm. Dla dotychczasowych klientów Duonu zmiana oznacza same korzyści. Dzięki międzynarodowym doświadczeniom Fortum będziemy mogli oferować im nowe rozwiązania w konkurencyjnych cenach. Niezależnie od miejsca w którym działamy satysfakcja klienta jest dla nas najważniejsza – deklaruje Matti Saario, wiceprezes Fortum ds. relacji z klientami.

Fortum działa na rynku sprzedaży energii elektrycznej od ponad 20 lat i w tym momencie obsługuje 1,3 mln klientów w Finlandii, Szwecji i Norwegii, co zapewnia mu pozycję lidera w krajach nordyckich. Eksperci Fortum szacują, że na polskim rynku znajduje się około 17 milionów klientów, a postępująca liberalizacja daje szansę szybkiego rozwoju nowym uczestnikom rynku.

– Nasza silna pozycja w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw będzie stanowiła dobrą platformę rozwoju na dużym i szybko rozwijającym się rynku sprzedaży energii elektrycznej i gazu w Polsce. Będziemy mogli również dostarczać klientom innowacyjne produkty i usługi, sprawdzone na rynkach zagranicznych. Dobrym przykładem jest nasza oferta, która pozwoli klientom indywidualnym korzystać z darmowej energii przez 10 godzin na dobę – mówi Mariusz Caliński z Fortum.

Fortum

Najnowsze artykuły