Fortum uruchomiło usługę rozliczanie na żądanie

17 grudnia 2018, 12:45 Alert
Fortum Logo 1
Logo Fortum. Fot. Fortum

Czy rozliczenie zużycia energii elektrycznej może być proste, a dodatkowo jego termin indywidualnie dopasowany do każdego klienta? Czy możemy rachunki płacić wtedy, gdy jest to najbardziej optymalne dla domowego budżetu? Okazuje się, że tak. Klienci Fortum mogą zamiast powszechnie stosowanych prognoz i harmonogramów płatności wybrać ofertę „Rozliczanie na żądanie”, która pozwala na pełną kontrolę nad fakturami za energię elektryczną.

W usłudze „Rozliczanie na żądanie” klienci płacą tylko za energię, którą zużyją w danym okresie, dzięki czemu można zapomnieć o niedokładnych prognozach czy harmonogramach płatności. Dodatkowo, wybór terminu płatności faktury za energię elektryczną, należy do klientów. Pozwala to na dostosowanie terminów płatności za rachunki do terminów otrzymywania wynagrodzenia. Nowa usługa to pełna kontrola wysokości rachunków za prąd i możliwość lepszego gospodarowania domowym budżetem.

– W pełni ufamy naszym klientom. Zależy nam również na tym, żeby ich rachunki zawsze były poprawne. Dlatego zdecydowaliśmy się, że w ramach usługi odczyty przyjmowane będą telefonicznie przez naszych konsultantów, którzy potrafią poinstruować użytkownika jak prawidłowo odczytać stan licznika, ale również na bieżąco będą w stanie zweryfikować poprawność odczytu i zapobiec potencjalnym pomyłkom w odczytaniu stanu, które mogłyby skutkować zawyżoną wysokością rachunku – mówi Maciej Kościński z Fortum.

Aby aktywowac „Rozliczanie na żądanie”, wystarczy skontaktować się z telefonicznym Biurem Obsługi Klienta Fortum pod numerem 122 100 000. Z oferty mogą skorzystać wszyscy klienci Fortum posiadający umowy kompleksowe. Jej koszt to 4,99 zł brutto miesięcznie.

Fortum