DrogiInfrastrukturaWszystko

Gazda: Kampania promująca fotoradary to absurdalny pomysł urzędników

– Ostatnio usłyszałem, że Generalna Inspekcja Transportu Drogowego zaplanowała kampanię reklamową. Na tę kampanię przeznaczono budżet w wysokości 4 milionów złotych. No i cóż chce promować Inspekcja? Może bezpieczeństwo na polskich drogach? Może kulturę jazdy? Może znajomość przepisów ruchu drogowego wśród polskich kierowców? Otóż nie! – pisze na łamach dwutygodnika „Dobry Znak” Mariusz Gazda, prezes SKOK Wołomin.

– Oni chcą reklamować fotoradary. Nie, nie sprzedaż fotoradarów. Oni chcą reklamować wizerunek fotoradarów. Chcą, aby Polacy polubili fotoradary – podkreśla Mariusz Gazda.

– Zamiast poprawiać bezpieczeństwo na drogach poprzez rozbudowę sieci dróg i autostrad oraz edukację i poprawę kultury, to stawia się za zakrętem urządzenie tylko po to, żeby ściągać pieniądze na łatanie budżetu. Obywatel traktowany jest jak bandyta i jak dojna krowa – wskazuje Gazda. – A następnie pieniądze wyjęte z kieszeni podatnika wydaje się na promocję w prywatnej firmie. Idealna maszynka do robienia kasy. Oczywiście kosztem nas wszystkich.


Powiązane artykuły

Srebro. Fot. KGHM, foto ilustracja

Polska potęgą srebra. Zachód ma na nie chrapkę

Amerykańska Służba Geologiczna dokonała przeliczenia polskich zasobów srebra, oceniając je jako największe na świecie, pozostawiające daleko w tyle dotychczasowych liderów branży....

PSG: Tereny dotknięte powodzią otrzymają nowy gazociąg

Spółka poinformowała o otrzymaniu decyzji lokalizacyjnej dotyczącej gazociągu Otmuchów-Paczków (powiat nyski), na terenach, które zostały dotknięte przez zeszłoroczną powódź. Infrastruktura...

Polska i kraje bałtyckie zbliżają się by chronić energetykę

Polska oraz Litwa, Łotwa i Estonia podpisały memorandum dotyczący współpracy w zakresie ochrony infrastruktury energetycznej. W lutym bieżącego roku kraje...

Udostępnij:

Facebook X X X