DrogiInfrastrukturaWszystko

Gazda: Kampania promująca fotoradary to absurdalny pomysł urzędników

– Ostatnio usłyszałem, że Generalna Inspekcja Transportu Drogowego zaplanowała kampanię reklamową. Na tę kampanię przeznaczono budżet w wysokości 4 milionów złotych. No i cóż chce promować Inspekcja? Może bezpieczeństwo na polskich drogach? Może kulturę jazdy? Może znajomość przepisów ruchu drogowego wśród polskich kierowców? Otóż nie! – pisze na łamach dwutygodnika „Dobry Znak” Mariusz Gazda, prezes SKOK Wołomin.

– Oni chcą reklamować fotoradary. Nie, nie sprzedaż fotoradarów. Oni chcą reklamować wizerunek fotoradarów. Chcą, aby Polacy polubili fotoradary – podkreśla Mariusz Gazda.

– Zamiast poprawiać bezpieczeństwo na drogach poprzez rozbudowę sieci dróg i autostrad oraz edukację i poprawę kultury, to stawia się za zakrętem urządzenie tylko po to, żeby ściągać pieniądze na łatanie budżetu. Obywatel traktowany jest jak bandyta i jak dojna krowa – wskazuje Gazda. – A następnie pieniądze wyjęte z kieszeni podatnika wydaje się na promocję w prywatnej firmie. Idealna maszynka do robienia kasy. Oczywiście kosztem nas wszystkich.


Powiązane artykuły

Morska farma wiatrowa Anholt/Dania. Fot. BiznesAlert.pl/Bartłomiej Sawicki

Dania chce więcej morskich wiatraków. Podwoi moc offshore

19 maja rząd Danii ogłosił wdrożenie pomocy w wysokości 7,7 miliarda euro na wsparcie rozwoju morskiej energii wiatrowej. Ma to...
Zawór gazowy. Źródło: freepik

Ukraina utrzyma dostęp do polskich gazociągów

Gaz-System będzie oferował przepustowość ciągłą na kolejny rok gazowy 2025/2026 w kierunku z Polski na Ukrainę. Polski operator uzgodnił z...

Ponad miliard złotych z KPO na modernizację sieci elektroenergetycznej

Resort klimatu i środowiska podpisał umowę z Polskimi Sieciami Elektroenergetycznymi (PSE) na dofinansowanie inwestycji w infrastrukturę przesyłową. Fundusze wyniosą ponad...

Udostępnij:

Facebook X X X