Leonkiewicz: Promocja PKP Intercity przynosi efekty

5 czerwca 2015, 13:25 Infrastruktura

Po dwóch tygodniach od startu PKP Intercity podsumowało zainteresowanie promocją „Happy Hours”. 18 maja br. przewoźnik zwiększył pulę najtańszych (49 i 59 zł) biletów na pociągi Pendolino i ekspresy kursujące od poniedziałku do piątku po 19.00, przez całą sobotę i w niedzielę do godz. 13.00. Celem działań było zainteresowanie klientów połączeniami poza szczytem.

Pendolino. Fot. PKP Intercity

Odnotowaliśmy wzrost liczby pasażerów we wszystkich relacjach objętych promocją „Happy Hours” – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity.Średni wzrost wyniósł 60%, a najwyższy, w pociągach kursujących w piątkowe wieczory, sięgnął aż 90% – dodaje Jacek Leonkiewicz.

Podczas dwóch weekendów obowiązywania promocji na pokładach pociągów PKP Intercity podróżowało kilkanaście tysięcy pasażerów więcej niż zazwyczaj. Najchętniej wybierane trasy to Kraków – Warszawa oraz Trójmiasto – Warszawa.

PKP Intercity odzyskuje pasażerów. Od początku roku, coraz więcej podróżnych wybiera pociągi przewoźnika. W kwietniu wzrost liczby klientów wyniósł 23% r/r. Poza promocją dotycząca eksperesów, PKP Intercity obniżyło również ceny w pociągach ekonomicznych (TLK, IC), wprowadzając „Bilet Taniomiastowy”.