icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Lotos poszerza ofertę dla przedsiębiorców na stacjach benzynowych

Spośród działających w Polsce prawie 2 milionów aktywnych przedsiębiorstw zdecydowana większość to mikroprzedsiębiorstwa i małe firmy. LOTOS poprzez karty flotowe i dzięki dobrze dopasowanej ofercie dla klientów Mikro- Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MMŚP) powiększa wolumen sprzedawanych paliw porównywalny do sprzedaży na kilkunastu stacjach.

Wg raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 2014 r. najmniejsze firmy, w tym te zatrudniające do 9 osób, generują w Polsce aż 1/3 PKB. Bez wątpienia jest to ważna grupa klientów dla każdego sprzedawcy, którego produkty są wykorzystywane w codziennej działalności tych firm – niezależnie od branży odbiorcy.

– Mikro- i małe przedsiębiorstwa to coraz ważniejsza grupa klientów sieci LOTOS. – mówi Marcin Gerwatowski, kierownik Zespołu Obsługi Floty, LOTOS Paliwa – W naszej filozofii działania kierujemy się zasadą znalezienia oferty dla każdej, nawet najmniejszej firmy.

Rosnące wyniki sprzedaży paliw w sieci LOTOS napawają optymizmem i potwierdzają atrakcyjność oferty LOTOS Biznes.

LOTOS podkreśla fakt, że docierając do różnych branż stabilizuje sprzedaż paliw niezależnie od koniunktury w poszczególnych sektorach – wśród klientów są przedstawiciele niemal każdego zawodu. Pierwszą linią sprzedaży są oczywiście stacje paliw, będące najbliżej lokalnych rynków, ale LOTOS walczy o znacznie więcej.

Pracujemy nad ciągłym rozwojem naszego produktu, docierając do kolejnych grup zakupowych mikro- i małych przedsiębiorców. – dodaje Marcin Gerwatowski – wymienić można tu korporacje taksówkarskie z Trójmiasta, Poznania, Białegostoku czy aglomeracji śląskiej.

Dedykowana dla sektora MMŚP wersja karty flotowej LOTOS Biznes daje przedsiębiorcom możliwość korzystania z nowoczesnych rozwiązań kartowych. Uproszczenie rozliczeń, kontrola kosztów, czy wreszcie rabaty na zakup paliw i usług są dla małych firm równie cenne, jeśli nie cenniejsze, niż dla dużych przedsiębiorstw. Można śmiało powiedzieć, że stosowanie zbiorczej faktury to prosty sposób na mniejsze koszty obsługi księgowej i zaoszczędzony czas.

Źródło: Lotos

Spośród działających w Polsce prawie 2 milionów aktywnych przedsiębiorstw zdecydowana większość to mikroprzedsiębiorstwa i małe firmy. LOTOS poprzez karty flotowe i dzięki dobrze dopasowanej ofercie dla klientów Mikro- Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MMŚP) powiększa wolumen sprzedawanych paliw porównywalny do sprzedaży na kilkunastu stacjach.

Wg raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z 2014 r. najmniejsze firmy, w tym te zatrudniające do 9 osób, generują w Polsce aż 1/3 PKB. Bez wątpienia jest to ważna grupa klientów dla każdego sprzedawcy, którego produkty są wykorzystywane w codziennej działalności tych firm – niezależnie od branży odbiorcy.

– Mikro- i małe przedsiębiorstwa to coraz ważniejsza grupa klientów sieci LOTOS. – mówi Marcin Gerwatowski, kierownik Zespołu Obsługi Floty, LOTOS Paliwa – W naszej filozofii działania kierujemy się zasadą znalezienia oferty dla każdej, nawet najmniejszej firmy.

Rosnące wyniki sprzedaży paliw w sieci LOTOS napawają optymizmem i potwierdzają atrakcyjność oferty LOTOS Biznes.

LOTOS podkreśla fakt, że docierając do różnych branż stabilizuje sprzedaż paliw niezależnie od koniunktury w poszczególnych sektorach – wśród klientów są przedstawiciele niemal każdego zawodu. Pierwszą linią sprzedaży są oczywiście stacje paliw, będące najbliżej lokalnych rynków, ale LOTOS walczy o znacznie więcej.

Pracujemy nad ciągłym rozwojem naszego produktu, docierając do kolejnych grup zakupowych mikro- i małych przedsiębiorców. – dodaje Marcin Gerwatowski – wymienić można tu korporacje taksówkarskie z Trójmiasta, Poznania, Białegostoku czy aglomeracji śląskiej.

Dedykowana dla sektora MMŚP wersja karty flotowej LOTOS Biznes daje przedsiębiorcom możliwość korzystania z nowoczesnych rozwiązań kartowych. Uproszczenie rozliczeń, kontrola kosztów, czy wreszcie rabaty na zakup paliw i usług są dla małych firm równie cenne, jeśli nie cenniejsze, niż dla dużych przedsiębiorstw. Można śmiało powiedzieć, że stosowanie zbiorczej faktury to prosty sposób na mniejsze koszty obsługi księgowej i zaoszczędzony czas.

Źródło: Lotos

Najnowsze artykuły