icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Unimot odpowiedział na wyzwania klimatyczne swoim nowym olejem napędowym

Unimot poinformował, o rozszerzeniu swoje oferty o olej napędowy HVO. Jest to reakcja na cele klimatyczne i  konieczność zmniejszenia generowanych emisji.

Grupa Umimot poinformowała o wdrożeniu do oferty oleju napędowego HVO (ang. Hydrotreated Vegetable Oil) czyli hydrorafinowanego oleju roślinnego. Jest to syntetyczne paliwo odnawialne dedykowane do silników diesla. Powstaje w wyniku hydrokrakingu lub uwodorowienia oleju roślinnego czy tłuszczów zwierzęcych. Spółka już wcześniej oferowała olej napędowy o zmniejszonej emisyjności, zawierający dodatki estrów i HVO. Nowy produkt jest całkowicie hydrorafinowanym olejem roślinnym.

– Jako niezależna multienergetyczna grupa kapitałowa i lider wśród niezależnych importerów paliw ciekłych i gazowych w Polsce, nieustannie monitorujemy rynek biopaliw oraz analizujemy innowacyjne technologie, aby dostosowywać nasze produkty do aktualnych potrzeb sektorów gospodarki opartych o  transport. Już w marcu rozszerzamy naszą ofertę paliw o obniżonej emisyjności o olej napędowy HVO100%, który wpisuje się w realizację strategii dekarbonizacji firm korzystających z usług sektora transportowego – mówi Robert Brzozowski, wiceprezes Unimot.

Wykorzystanie HVO100% zapewni redukcję CO2 o 94 procent względem oleju napędowego BO.

Unimot / Marcin Karwowski

Jóźwicki: Ceny paliw uderzają w Kubę i jej gospodarkę

Unimot poinformował, o rozszerzeniu swoje oferty o olej napędowy HVO. Jest to reakcja na cele klimatyczne i  konieczność zmniejszenia generowanych emisji.

Grupa Umimot poinformowała o wdrożeniu do oferty oleju napędowego HVO (ang. Hydrotreated Vegetable Oil) czyli hydrorafinowanego oleju roślinnego. Jest to syntetyczne paliwo odnawialne dedykowane do silników diesla. Powstaje w wyniku hydrokrakingu lub uwodorowienia oleju roślinnego czy tłuszczów zwierzęcych. Spółka już wcześniej oferowała olej napędowy o zmniejszonej emisyjności, zawierający dodatki estrów i HVO. Nowy produkt jest całkowicie hydrorafinowanym olejem roślinnym.

– Jako niezależna multienergetyczna grupa kapitałowa i lider wśród niezależnych importerów paliw ciekłych i gazowych w Polsce, nieustannie monitorujemy rynek biopaliw oraz analizujemy innowacyjne technologie, aby dostosowywać nasze produkty do aktualnych potrzeb sektorów gospodarki opartych o  transport. Już w marcu rozszerzamy naszą ofertę paliw o obniżonej emisyjności o olej napędowy HVO100%, który wpisuje się w realizację strategii dekarbonizacji firm korzystających z usług sektora transportowego – mówi Robert Brzozowski, wiceprezes Unimot.

Wykorzystanie HVO100% zapewni redukcję CO2 o 94 procent względem oleju napędowego BO.

Unimot / Marcin Karwowski

Jóźwicki: Ceny paliw uderzają w Kubę i jej gospodarkę

Najnowsze artykuły