icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Orlen zakończył rebranding Slovnaftu na Słowacji

W 2023 roku Orlen prawie dwukrotnie powiększyła swoją sieć na Słowacji. Obecnie liczy ona 90 stacji.

Koncern deklaruje rozszerzenie oferty pozapaliwowej oraz dystrybucji paliw alternatywnych między innymi poprzez uruchomienie punktów ładowania pojazdów elektrycznych. Będą też otwierane nowe stacje.

– Skutecznie wzmacniamy markę Orlen w Polsce i regionie. Na Słowacji, w zaledwie cztery lata, stworzyliśmy jedną z największych sieci paliwowych i chcemy wkrótce wejść do grona trzech największych operatorów stacji w tym kraju. Produkty i usługi z logo Orlen cieszą się tutaj coraz większym uznaniem – klienci doceniają ich jakość i innowacyjność. Będziemy dalej iść w tym kierunku – wkrótce słowaccy kierowcy będą mogli skorzystać z naszej aplikacji ułatwiającej korzystanie z oferty Orlen. Stawiamy również na rozwój elektromobilności i planujemy uruchomienie stacji tankowania wodorem – mówi Daniel Obajtek prezes Orlenu.

Firma działa w tym kraju od 2019 roku i zajmuje czwartą pozycję na rynku słowackich sieci paliwowych. Pod koniec 2022 roku koncern posiadał 50 stacji. Rozszerzenie tej liczby to między innymi skutek przejęcia marki Slovnaft od MOL i wchłonięcie 37 stacji. Planowane jest oddanie do użytku aplikacji z systemem lojalnościowym oraz wskazującą na najszybszą drogę do najbliższej stacji Orlenu.

Koncern deklaruje, że do końca 2030 roku wyposaży 40 procent swoich stacji w ładowarki pojazdów elektrycznych oraz uruchomi 20 stacji tankowania wodorem. W Słowacji działa również 48 punktów gastronomicznych Stop.Cafe a do końca roku planowanych jest otworzenie kolejnych ośmiu. Planem Orlenu jest posiadania 3,5 tysiąca stacji do 2030 roku. 45 procent z nich ma znajdować się po za Polską.

Orlen / Marcin Karwowski

Orlen przejmie 266 stacji benzynowych w Austrii

W 2023 roku Orlen prawie dwukrotnie powiększyła swoją sieć na Słowacji. Obecnie liczy ona 90 stacji.

Koncern deklaruje rozszerzenie oferty pozapaliwowej oraz dystrybucji paliw alternatywnych między innymi poprzez uruchomienie punktów ładowania pojazdów elektrycznych. Będą też otwierane nowe stacje.

– Skutecznie wzmacniamy markę Orlen w Polsce i regionie. Na Słowacji, w zaledwie cztery lata, stworzyliśmy jedną z największych sieci paliwowych i chcemy wkrótce wejść do grona trzech największych operatorów stacji w tym kraju. Produkty i usługi z logo Orlen cieszą się tutaj coraz większym uznaniem – klienci doceniają ich jakość i innowacyjność. Będziemy dalej iść w tym kierunku – wkrótce słowaccy kierowcy będą mogli skorzystać z naszej aplikacji ułatwiającej korzystanie z oferty Orlen. Stawiamy również na rozwój elektromobilności i planujemy uruchomienie stacji tankowania wodorem – mówi Daniel Obajtek prezes Orlenu.

Firma działa w tym kraju od 2019 roku i zajmuje czwartą pozycję na rynku słowackich sieci paliwowych. Pod koniec 2022 roku koncern posiadał 50 stacji. Rozszerzenie tej liczby to między innymi skutek przejęcia marki Slovnaft od MOL i wchłonięcie 37 stacji. Planowane jest oddanie do użytku aplikacji z systemem lojalnościowym oraz wskazującą na najszybszą drogę do najbliższej stacji Orlenu.

Koncern deklaruje, że do końca 2030 roku wyposaży 40 procent swoich stacji w ładowarki pojazdów elektrycznych oraz uruchomi 20 stacji tankowania wodorem. W Słowacji działa również 48 punktów gastronomicznych Stop.Cafe a do końca roku planowanych jest otworzenie kolejnych ośmiu. Planem Orlenu jest posiadania 3,5 tysiąca stacji do 2030 roku. 45 procent z nich ma znajdować się po za Polską.

Orlen / Marcin Karwowski

Orlen przejmie 266 stacji benzynowych w Austrii

Najnowsze artykuły