icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Orlen sprzedał już ponad 10 mld litrów paliwa

Nowoczesna sieć stacji paliw PKN ORLEN w Polsce, Czechach, Niemczech i na Litwie odnotowała wolumen sprzedaży na poziomie 10 miliardów litrów. To kolejny rok z rzędu kiedy uzyskaliśmy tak wysoki pułap.

– Osiągnęliśmy ubiegłoroczny poziom sprzedaży paliw co było nie lada wyzwaniem w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu. Efekty najlepiej pokazują, że dobrze zdiagnozowaliśmy trendy rynkowe, a co ważniejsze umiejętnie je wykorzystujemy. Konsekwentnie inwestujemy w rozwój sieci w regionie Europy Środkowej i to procentuje – w ciągu ostatnich 10 lat detaliczna sprzedaż paliw naszej sieci wzrosła o 45%. To ogromny sukces, zarówno obszaru detalicznego, jak i całego Koncernu, a także wyraz zaufania klientów do jakości naszych paliw i oferty stacji – powiedział Wojciech Jasiński, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

PKN ORLEN dysponuje największą w Europie Środkowej detaliczną siecią 2,7 tys. nowoczesnych obiektów, które notują ok. 1,4 mln transakcji dziennie. Zgodnie ze strategicznymi założeniami w obszarze sprzedaży detalicznej planowany jest dalszy rozwój sieci stacji własnych i franczyzowych, wprowadzenie paliw jakościowych, a także przygotowanie do sprzedaży paliw alternatywnych.

PKN Orlen

Nowoczesna sieć stacji paliw PKN ORLEN w Polsce, Czechach, Niemczech i na Litwie odnotowała wolumen sprzedaży na poziomie 10 miliardów litrów. To kolejny rok z rzędu kiedy uzyskaliśmy tak wysoki pułap.

– Osiągnęliśmy ubiegłoroczny poziom sprzedaży paliw co było nie lada wyzwaniem w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu. Efekty najlepiej pokazują, że dobrze zdiagnozowaliśmy trendy rynkowe, a co ważniejsze umiejętnie je wykorzystujemy. Konsekwentnie inwestujemy w rozwój sieci w regionie Europy Środkowej i to procentuje – w ciągu ostatnich 10 lat detaliczna sprzedaż paliw naszej sieci wzrosła o 45%. To ogromny sukces, zarówno obszaru detalicznego, jak i całego Koncernu, a także wyraz zaufania klientów do jakości naszych paliw i oferty stacji – powiedział Wojciech Jasiński, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

PKN ORLEN dysponuje największą w Europie Środkowej detaliczną siecią 2,7 tys. nowoczesnych obiektów, które notują ok. 1,4 mln transakcji dziennie. Zgodnie ze strategicznymi założeniami w obszarze sprzedaży detalicznej planowany jest dalszy rozwój sieci stacji własnych i franczyzowych, wprowadzenie paliw jakościowych, a także przygotowanie do sprzedaży paliw alternatywnych.

PKN Orlen

Najnowsze artykuły