icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Parzniewska: Ludzie nie jeżdżą pociągami z powodu ogromnej konkurencji transportu samochodowego

23-27 lutego br. każdy kto posiada ważny dowód rejestracyjny na samochód lub inny pojazd mechaniczny, będzie mógł zakupić 5-dniowy bilet na przejazdy w dowolnej relacji obsługiwanej przez kolejową spółkę przewozową Arriva za 1 zł, operatora kolejowego działającego w woj. kujawsko-pomorskim. W nawiązaniu do ostatniej kampanii reklamowej PKP spółka stwierdza: „Wydawanie milionów na kampanię, zawieszanie dobrze prosperujących połączeń, żądanie dodatkowych środków publicznych – to nas nie dotyczy”. Co jest zatem celem lutowej promocji firmy?

– Szerszych celów tego posunięcia, oprócz chęci przyciągnięcia do nas nowych klientów, jest kilka. Po pierwsze promocja naszych połączeń. Ponadto chodzi nam o promocję transportu kolejowego. Największy przewoźnik międzywojewódzki, PKP Intercity, wyszedł z innego założenia, niż my – uważa w rozmowie z naszym portalem Joanna Parzniewska z Biura prasowego spółki Arriva RP.

Jej zdaniem firma ta chce przekonać odbiorców jej kampanii reklamowej, że nie jeżdżą pociągami, bo nie wiedzą, że funkcjonuje taka spółka, jak ich i że nie rozróżniają spółek PKP od pozostałych przewoźników kolejowych.

– My zaś stwierdzamy, że ludzie nie jeżdżą pociągami, bo istnieje ogromna konkurencja ze strony transportu samochodowego, który jest obecnie relatywnie tani, bo paliwo stało się tańsze – przekonuje Joanna Parzniewska. – Tak więc, ludzie nie jeżdżą kolejami dlatego, że nie wiedzą, do którego pociągu mają wsiąść. Po prostu wybierają podróż samochodem. W związku z tym, że w naszym regionie, w woj. kujawsko-pomorskim zakończyły się modernizacje linii kolejowych. I byliśmy w stanie wypracować nową ofertę: ze skróconymi czasami przejazdów i bezpośrednimi połączeniami, np. Grudziądz – Bydgoszcz. Wobec tego stwierdziliśmy, że jeśli ktoś nie jeździł np. siedem lat koleją, to gdy skorzysta z naszej oferty dojdzie do wniosku, że naprawdę wiele zmieniło się na lepsze.

Według Parzniewskiej taki pasażer dojdzie do wniosku, że wagony, którymi podróżuje są czyste, nowoczesne, bezpieczne, a obsługa – na wyższym poziomie niż kiedyś.

– Zatem powinny przekonać go do skorzystania z naszych pociągów konkretne argumenty – uważa nasza rozmówczyni. – Gdy raz się przejedzie, zrobi to także później, choćby ze względów oszczędnościowych. Nie wykluczamy, że także w przyszłości podobna promocja będzie miała miejsce. Np. z okazji ogólnopolskich dni zrównoważonego transportu we wrześniu. Wszystko będzie zależało od powodzenia naszej najnowszej promocji – podkreśla na zakończenie Joanna Parzniewska.

23-27 lutego br. każdy kto posiada ważny dowód rejestracyjny na samochód lub inny pojazd mechaniczny, będzie mógł zakupić 5-dniowy bilet na przejazdy w dowolnej relacji obsługiwanej przez kolejową spółkę przewozową Arriva za 1 zł, operatora kolejowego działającego w woj. kujawsko-pomorskim. W nawiązaniu do ostatniej kampanii reklamowej PKP spółka stwierdza: „Wydawanie milionów na kampanię, zawieszanie dobrze prosperujących połączeń, żądanie dodatkowych środków publicznych – to nas nie dotyczy”. Co jest zatem celem lutowej promocji firmy?

– Szerszych celów tego posunięcia, oprócz chęci przyciągnięcia do nas nowych klientów, jest kilka. Po pierwsze promocja naszych połączeń. Ponadto chodzi nam o promocję transportu kolejowego. Największy przewoźnik międzywojewódzki, PKP Intercity, wyszedł z innego założenia, niż my – uważa w rozmowie z naszym portalem Joanna Parzniewska z Biura prasowego spółki Arriva RP.

Jej zdaniem firma ta chce przekonać odbiorców jej kampanii reklamowej, że nie jeżdżą pociągami, bo nie wiedzą, że funkcjonuje taka spółka, jak ich i że nie rozróżniają spółek PKP od pozostałych przewoźników kolejowych.

– My zaś stwierdzamy, że ludzie nie jeżdżą pociągami, bo istnieje ogromna konkurencja ze strony transportu samochodowego, który jest obecnie relatywnie tani, bo paliwo stało się tańsze – przekonuje Joanna Parzniewska. – Tak więc, ludzie nie jeżdżą kolejami dlatego, że nie wiedzą, do którego pociągu mają wsiąść. Po prostu wybierają podróż samochodem. W związku z tym, że w naszym regionie, w woj. kujawsko-pomorskim zakończyły się modernizacje linii kolejowych. I byliśmy w stanie wypracować nową ofertę: ze skróconymi czasami przejazdów i bezpośrednimi połączeniami, np. Grudziądz – Bydgoszcz. Wobec tego stwierdziliśmy, że jeśli ktoś nie jeździł np. siedem lat koleją, to gdy skorzysta z naszej oferty dojdzie do wniosku, że naprawdę wiele zmieniło się na lepsze.

Według Parzniewskiej taki pasażer dojdzie do wniosku, że wagony, którymi podróżuje są czyste, nowoczesne, bezpieczne, a obsługa – na wyższym poziomie niż kiedyś.

– Zatem powinny przekonać go do skorzystania z naszych pociągów konkretne argumenty – uważa nasza rozmówczyni. – Gdy raz się przejedzie, zrobi to także później, choćby ze względów oszczędnościowych. Nie wykluczamy, że także w przyszłości podobna promocja będzie miała miejsce. Np. z okazji ogólnopolskich dni zrównoważonego transportu we wrześniu. Wszystko będzie zależało od powodzenia naszej najnowszej promocji – podkreśla na zakończenie Joanna Parzniewska.

Najnowsze artykuły