Jest ekspertem w zakresie transportu lotniczego oraz marketingu. Absolwent Politechniki Warszawskiej na kierunku Organizacja i Zarządzanie Przemysłem. Ukończył studia MBA na Uniwersytecie Cranfield w Wielkiej Brytanii oraz studia na Wydziale Handlu Uniwersytetu Galway w Irlandii.
Zawodowo z lotnictwem związany od 1993 roku. Wówczas rozpoczął pracę w PLL LOT S.A. na stanowisku specjalisty ds. marketingu. W 2007 roku ponownie nawiązał współpracę z PLL LOT, gdzie odpowiadał za politykę marketingową firmy i standardy obsługi klienta. Współtworzył dwie linie lotnicze w Polsce: w latach 2010 -2011 jako dyrektor marketingu w ENTER AIR, a w latach 2012 – 2014 jako dyrektor do spraw marketingu i sprzedaży w BINGO AIRWAYS.
W ciągu ostatnich dwóch lat prowadził własną działalność, w której odpowiedzialny był za doradztwo marketingowo–sprzedażowe. Ma także doświadczenie w dużych polskich i międzynarodowych korporacjach.
BiznesAlert.pl