icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PKN Orlen broni pozycji w Niemczech

Mimo spadku konsumpcji na produkty naftowe w Niemczech PKN Orlen wierzy, że obroni się na tym rynku. Podkreśla, że sprzedaż na tamtejszych stacjach grupy jest na stałym poziomie.

– Rynek niemiecki jest bardzo dojrzały, więc spadek konsumpcji jest czynnikiem charakterystycznym dla tego rynku. Jednak nasza sprzedaż jest na stałym poziomie niezależnie od spadku konsumpcji i kolejnych prognoz, a więc udział w rynku może być jeszcze większy – powiedział Rafał Warpechowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Planowania i Raportowania PKN Orlen podczas konferencji wynikowej za drugi kwartał 2018 roku.

PKN Orlen jest obecny na rynku niemieckim poprzez spółkę Orlen Deutschland, w której posiada 100 procent akcji. Zajmuje się ona sprzedażą detaliczną paliw w Niemczech na stacjach paliw pod marką STAR.

Należąca do Grupy sieć STAR liczy 565 stacji paliw utrzymuje ok. 6-procentowy udział na niemieckim rynku detalicznym.

Mimo spadku konsumpcji na produkty naftowe w Niemczech PKN Orlen wierzy, że obroni się na tym rynku. Podkreśla, że sprzedaż na tamtejszych stacjach grupy jest na stałym poziomie.

– Rynek niemiecki jest bardzo dojrzały, więc spadek konsumpcji jest czynnikiem charakterystycznym dla tego rynku. Jednak nasza sprzedaż jest na stałym poziomie niezależnie od spadku konsumpcji i kolejnych prognoz, a więc udział w rynku może być jeszcze większy – powiedział Rafał Warpechowski, Dyrektor Wykonawczy ds. Planowania i Raportowania PKN Orlen podczas konferencji wynikowej za drugi kwartał 2018 roku.

PKN Orlen jest obecny na rynku niemieckim poprzez spółkę Orlen Deutschland, w której posiada 100 procent akcji. Zajmuje się ona sprzedażą detaliczną paliw w Niemczech na stacjach paliw pod marką STAR.

Należąca do Grupy sieć STAR liczy 565 stacji paliw utrzymuje ok. 6-procentowy udział na niemieckim rynku detalicznym.

Najnowsze artykuły