icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Badanie: Dwie trzecie Polaków chce dbać o środowisko, ale nie może przez inflację

Z badania przeprowadzonego przez ośrodek Kantar wynika, że dwie trzecie Polaków chce podejmować działania związane z ochroną środowiska, ale nie pozwalają na to rosnące koszty życia.

– Ponad dwie trzecie Polaków chce robić coś więcej, aby bardziej dbać o planetę i środowisko, ale uniemożliwiają im to rosnące koszty życia. Globalnie podobnej odpowiedzi udzieliło 65 procent konsumentów – czytamy w najnowszym raporcie ośrodka badawczego Kantar.

Z podsumowania wyników Sustainability Sector Index 2022 wynika, że 97 procent respondentów jest gotowych podjąć działania, by prowadzić bardziej zrównoważony styl życia, jednak napotykają liczne bariery w podejmowaniu takich inicjatyw.

Wpływają na to wysokie koszty produktów i usług oferowanych z gwarancją ograniczonego negatywnego oddziaływania na społeczeństwo (np. przez wyzysk pracowników czy pracę dzieci) i środowisko (np. przez zanieczyszczanie wody lub ślad węglowy).

Według raportu, ponad dwie trzecie Polaków chce robić coś więcej, aby bardziej dbać o planetę i środowisko, ale uniemożliwiają im to rosnące koszty życia. – Czterech na dziesięciu Polaków czuje ograniczenia ze względu na problemy społeczne, z którymi boryka się na co dzień – czytamy.

Badanie Sustainability Sector Index 2022 opiera się na wynikach wywiadów z 33 tys. konsumentów w 32 krajach – w obu Amerykach (6 007), regionie Azji i Pacyfiku (11 020) oraz w Europie (16 017), w tym Polsce.

Polska Agencja Prasowa/Jędrzej Stachura

USA wykładają miliard dolarów, aby obniżyć rachunki za energię elektryczną

Z badania przeprowadzonego przez ośrodek Kantar wynika, że dwie trzecie Polaków chce podejmować działania związane z ochroną środowiska, ale nie pozwalają na to rosnące koszty życia.

– Ponad dwie trzecie Polaków chce robić coś więcej, aby bardziej dbać o planetę i środowisko, ale uniemożliwiają im to rosnące koszty życia. Globalnie podobnej odpowiedzi udzieliło 65 procent konsumentów – czytamy w najnowszym raporcie ośrodka badawczego Kantar.

Z podsumowania wyników Sustainability Sector Index 2022 wynika, że 97 procent respondentów jest gotowych podjąć działania, by prowadzić bardziej zrównoważony styl życia, jednak napotykają liczne bariery w podejmowaniu takich inicjatyw.

Wpływają na to wysokie koszty produktów i usług oferowanych z gwarancją ograniczonego negatywnego oddziaływania na społeczeństwo (np. przez wyzysk pracowników czy pracę dzieci) i środowisko (np. przez zanieczyszczanie wody lub ślad węglowy).

Według raportu, ponad dwie trzecie Polaków chce robić coś więcej, aby bardziej dbać o planetę i środowisko, ale uniemożliwiają im to rosnące koszty życia. – Czterech na dziesięciu Polaków czuje ograniczenia ze względu na problemy społeczne, z którymi boryka się na co dzień – czytamy.

Badanie Sustainability Sector Index 2022 opiera się na wynikach wywiadów z 33 tys. konsumentów w 32 krajach – w obu Amerykach (6 007), regionie Azji i Pacyfiku (11 020) oraz w Europie (16 017), w tym Polsce.

Polska Agencja Prasowa/Jędrzej Stachura

USA wykładają miliard dolarów, aby obniżyć rachunki za energię elektryczną

Najnowsze artykuły