DrogiInfrastrukturaWszystko

Styliński: Podejście GDDKiA do problemów jest niewłaściwe

– Największym brakiem, którego doświadczyliśmy w minionych latach, aż po dzień dzisiejszy to fakt, że administracja nie próbuje nawet słuchać rynku. Funkcjonuje wciąż w przekonaniu, że sama wszystko wie najlepiej, jak należy kierować procesami inwestycyjnymi – mówi portalowi BiznesAlert.pl Jan Styliński, prezes Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa.

– A zatem chodzi o niewłaściwe moim zdaniem podejście GDDKiA do rozwiązywania problemów. Nawet nie o sam efekt. Tylko o to, że Dyrekcja nie wykorzystuje cywilizowanej metody, że należy przeprowadzić analizę błędów, zastanowić się, z czego wynikły, by przyznać się do ich popełnienia i że nie wszystko poszło idealnie, że różne rzeczy się nie udały i że wina nie leży wyłącznie po drugiej stronie. Jest to fundament, od którego wypadałoby zacząć. Tymczasem mam wrażenie, że takiego rachunku sumienia publiczny zamawiający nie przeprowadził.  Jak dotąd nie odbyła się rzetelna rozmowa z firmami wykonawczymi, co trzeba byłoby zmienić, by było lepiej – ocenia.

Cały wywiad publikujemy w poniedziałek!


Powiązane artykuły

Będzie drożej o 40-42 procent. I nie tylko na drogach płatnych

Ciężarówki i autobusy zapłacą znacznie więcej za korzystanie z sieci dróg płatnych. Stawki za przejazd mają wzrosnąć o 40-42 proc....
Drogi do CPK foto: www.cpk.pl

Działka pod CPK do wymiany? Właściciel składa propozycję rządowi

Piotr Wielgomas, wiceprezes firmy Dawtona i właściciel działki, przez którą ma przebiegać linia Kolei Dużych Prędkości do Centralnego Portu Komunikacyjnego,...
System e-TOLL na autostradzie, Fot. PAP/Roman Zawistowski

Rząd rozszerza sieć dróg płatnych. Firmy transportowe zapłacą więcej

Ministerstwo Finansów planuje rozszerzyć system e-TOLL o kolejne 645 kilometrów dróg oraz podnieść bazową stawkę opłat. Zmiany nie obejmą kierowców...

Udostępnij:

Facebook X X X