icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Tauron wydaje przewodnik online w celu ułatwienia formalności

– Już teraz większość spraw naszych klientów załatwianych jest podczas jednego kontaktu z naszą obsługą, a chcemy by poziom ten przekroczył 90 procent już w 2030 roku – mówi Paweł Szczeszek, prezes Grupy Tauron.

Celem Tauronu jest uproszczenie kontaktu z klientami

Grupa Tauron postanawia wdrożyć całościowy program usuwania barier dla klientów. Wiąże się to z wydaniem przewodnika w formie e-booka, mającego uprościć formalności związane z zawieraniem umów z dystrybutorem energii. Przewodnik ma w przyjazny sposób prowadzić użytkownika przez wszystkie etapy formalności i podpowiada jakie dokumenty oraz formularze będą potrzebne.

– Proste i przyjazne korzystanie z usług jest domeną najbardziej rozpoznawalnych marek, chcemy, aby równie mocno było kojarzone z Tauronem. Dlatego w relacji z klientami systematycznie usuwamy bariery komunikacyjne, architektoniczne i cyfrowe, a pozytywne zmiany zachodzą zarówno w naszych w punktach obsługi klienta, na infoliniach, jak i na stronach i serwisach internetowych – podkreśla Tomasz Lender, wiceprezes Tauron Sprzedaż.

Tauron wydał niedawno swój raport zintegrowany, w którym opisuje swoje osiągnięcia i plany w dziedzinie transformacji energetycznej swoich aktywów. Strategia nosi nazwę Zielonego Zwrotu i opisuje plany na uzyskanie  niskoemisyjności przez grupę w przyszłości.

Tauron/Szymon Borowski

Jak wygląda transformacja energetyczna opisana w raporcie Taurona?

– Już teraz większość spraw naszych klientów załatwianych jest podczas jednego kontaktu z naszą obsługą, a chcemy by poziom ten przekroczył 90 procent już w 2030 roku – mówi Paweł Szczeszek, prezes Grupy Tauron.

Celem Tauronu jest uproszczenie kontaktu z klientami

Grupa Tauron postanawia wdrożyć całościowy program usuwania barier dla klientów. Wiąże się to z wydaniem przewodnika w formie e-booka, mającego uprościć formalności związane z zawieraniem umów z dystrybutorem energii. Przewodnik ma w przyjazny sposób prowadzić użytkownika przez wszystkie etapy formalności i podpowiada jakie dokumenty oraz formularze będą potrzebne.

– Proste i przyjazne korzystanie z usług jest domeną najbardziej rozpoznawalnych marek, chcemy, aby równie mocno było kojarzone z Tauronem. Dlatego w relacji z klientami systematycznie usuwamy bariery komunikacyjne, architektoniczne i cyfrowe, a pozytywne zmiany zachodzą zarówno w naszych w punktach obsługi klienta, na infoliniach, jak i na stronach i serwisach internetowych – podkreśla Tomasz Lender, wiceprezes Tauron Sprzedaż.

Tauron wydał niedawno swój raport zintegrowany, w którym opisuje swoje osiągnięcia i plany w dziedzinie transformacji energetycznej swoich aktywów. Strategia nosi nazwę Zielonego Zwrotu i opisuje plany na uzyskanie  niskoemisyjności przez grupę w przyszłości.

Tauron/Szymon Borowski

Jak wygląda transformacja energetyczna opisana w raporcie Taurona?

Najnowsze artykuły