Trzy razy więcej klientów Taurona korzysta z usług zdalnych

8 września 2020, 19:15 Alert

Tauron Ciepło poinformował, że ponad 300 procent więcej klientów skorzystało w ciągu ostatnich sześciu miesięcy z elektronicznych form kontaktu.

Logo Taurona. Fot. BiznesAlert.pl
Logo Taurona. Fot. BiznesAlert.pl

E-faktury i eBOK

Tauron podał, że największy wzrost został odnotowany wśród korzystających z e-faktury, a jednocześnie prawie 50 procent więcej klientów skorzystało z elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK).

– Dzięki platformie eBOK Ciepło oraz usłudze e-faktura nasi klienci otrzymują w jednym miejscu dostęp do wszelkich informacji dotyczących zużycia ciepła, sald, umów oraz wszystkich swoich faktur – mówi Aldona Gmyrek, dyrektor departamentu rynku w Tauron Ciepło.

Spółka ograniczyła w ostatnich miesiącach pracę stacjonarną, wzmacniając jednocześnie zdalny i elektroniczny kanał obsługi klienta.

Platforma eBOK pozwala użytkownikowi sprawdzić saldo konta i zawarte umowy, podać online odczyt licznika, monitorować na bieżąco zużycie ciepła lub sprawdzić wskazania dobowe temperatur zewnętrznych.

Tauron/Jędrzej Stachura

Zasina: Oczekujemy lepszej współpracy z samorządami przy wdrażaniu elektromobilności