General Motors opublikował zapowiedź reklamy, w której popularny aktor komediowy Will Farrel zapowiada zemstę Norwegii za jej sukces samochodów elektrycznych, który wspomniana firma chce teraz powtórzyć w Stanach i podać więcej informacji podczas imprezy Super Bowl.
Ponad połowa samochodów sprzedawanych w Norwegii to elektryki. General Motors uruchamia kampanię Everybody In promującą podobną transformację w jej flocie samochodów, która docelowo ma być całkowicie elektryczna.
Okazją do promocji wiedzy na ten temat ma być finałowy mecz o mistrzostwo futbolu amerykańskiego zwany Super Bowl zaplanowany na niedzielę, 14 lutego. W czasie przerwy reklamowej ma się pojawić nowa reklama samochodów elektrycznych General Motors zapowiadana teraz w filmie z Willem Farellem z autem tej firmy w roli drugoplanowej.
Aktor zbiera kolegów z branży na szybki wypad do Norwegii w celu zemszczenia się za sukces tamtejszego sektora elektromobilnego. Próbuje dotrzeć do tego kraju kontenerowcem, ale sprawy wymykają mu się spod kontroli. Klip można obejrzeć w serwisie YouTube.
Wojciech Jakóbik