Klient, który stracił sprzedawcę energii elektrycznej, powinien jak najszybciej wybrać nową firmę, która będzie mu sprzedawała prąd. Tauron podkreśla, że trzeba stawiać na sprawdzone i rzetelne firmy, które dotrzymają warunków umowy – czytamy w komunikacie spółki.
Odbiorca energii elektrycznej, który został poinformowany, że jego dotychczasowy sprzedawca prądu „zaprzestał świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej”, nie musi się obawiać, że nie będzie miał prądu. Lokalny dystrybutor energii elektrycznej podpisze w imieniu klienta umowę ze sprzedawcą rezerwowym, bo tak stanowią zapisy prawa.
– Warto jednak jak najszybciej zamienić umowę rezerwową na umowę z wybranym sprzedawcą energii. Trzeba to zrobić nawet wtedy, gdy sprzedawcą rezerwowym jest Tauron, bo na umowach rezerwowych obowiązują inne warunki cenowe niż w ofertach handlowych – czytamy w komunikacie spółki.
– Podejmując decyzję o wyborze firmy, od której kupuje się energię elektryczną, trzeba, oprócz warunków handlowych, oceniać także wiarygodność podmiotu, z którym planujemy podpisać umowę. Tauron podkreśla, że jest jednym z największych podmiotów gospodarczych w Polsce, który ma doświadczenia i ugruntowaną pozycję na rynku energetycznym i zachęca do skorzystania z jego oferty – przekonuje podmiot.
– Mamy dla wszystkich grup klientów – zarówno indywidualnych, jak i firm – nie tylko korzystne warunki handlowe, ale i produkty dopasowane do różnych oczekiwań. Klienci z gospodarstw domowych oraz małych i średnich przedsiębiorstw mogą korzystać np. z ofert na prąd połączonych z usługami serwisantów. Mamy również oferty przeznaczone dla wspólnot mieszkaniowych czy instytucji publicznych – podkreśla Rafał Soja, prezes zarządu Tauron Sprzedaż.
Tauron