AlertEnergetykaOZEWykop

PGE rzuca wyzwanie i chce przewodzić zielonej zmianie w Polsce (WIDEO)

Spot PGE: wiatr zmian. Grafika: Polska Grupa Energetyczna

Spot PGE: wiatr zmian. Grafika: Polska Grupa Energetyczna

Polska Grupa Energetyczna rusza z nową kampanią wizerunkową: PGE prowadzimy w zielone zmianie.

Wybór hasła „PGE Prowadzimy w zielonej zmianie” jest nieprzypadkowy. Jako PGE mamy argumenty, żeby odważnie mówić o tym, że prowadzimy w zielonej zmianie. Z jednej strony PGE to lider i najbardziej zaawansowana w dążeniu do neutralności klimatycznej grupa energetyczna w Polsce. Z drugiej strony, PGE to firma pomocna, opiekuńcza wobec Klientów, służąca im wiedzą i profesjonalnym doradztwem na zmieniającym się rynku – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE. – Aspirujemy do tego, aby marka PGE była postrzegana jako marka nowoczesna, dbająca o środowisko i działająca w zrównoważony sposób. W październiku ubiegłego roku przyjęliśmy strategię Grupy PGE do 2030 roku z perspektywą do 2050 roku, którą konsekwentnie realizujemy. Wpisanie Zielonej Zmiany w markę PGE jest oczywiste i niezbędne oraz zobowiązuje nas, jako lidera transformacji energetycznej w Polsce do dalszych działań i budowania silnej polskiej marki – dodaje Wojciech Dąbrowski.

Spółka podaje, że Nowa Strategia Marki PGE, to także nowy format kreatywny i oparta na nim kampania reklamowa, w której głos zabierają zamieszkujące w Polsce zwierzęta. Poprzez zabawne dialogi i monologi zwierzęcych bohaterów wybrzmiewa głos zmian wprowadzanych przez Grupę PGE  i ich pozytywny wpływ na życie wszystkich mieszkańców Polski. Wybór zwierzęcych bohaterów spotów jest nieprzypadkowy. Inspiracją do kampanii była dotychczasowa aktywność PGE w zakresie ochrony środowiska, wsparcia dla polskich parków narodowych, jak m.in. Roztoczańskiego Parku Narodowego i Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz działań ochronnych na rzecz różnych gatunków zwierząt m.in. bocianów i sokołów.

– W spotach natura została pokazana przestrzennie z pełną gamą kolorystyczną. Podstawowymi elementami do zbudowania odpowiedniej atmosfery były żywioły: wiatr i słońce. Inspiracją w realizacji były najlepsze filmy przyrodnicze. W spotach zostały wykorzystane przede wszystkim ujęcia najbardziej uznanych polskich filmowców przyrodników. Zwierzęcymi bohaterami kampanii są gatunki żyjące na terenie Polski, co dodatkowo wzmacnia wizerunek PGE, jako marki silnie związanej z polskością. Spoty wizerunkowe pod nazwami „Wiatr zmian”, „Militarne mewy”, „PGE SPA” oraz „Wyliczanka” odnoszą się odpowiednio do biznesowej działalności PGE tj. budowy i eksploatacji morskiej energetyki wiatrowej i osiągnięcia do 2030 roku 2,5 GW i 6,5 GW do 2040 r., kontynuacji budowy mocy w fotowoltaice i osiągnięcia do 2030 roku 3 GW oraz rozbudowy mocy w lądowych elektrowniach wiatrowych o dodatkowy 1 GW do 2030 roku.  Sporty produktowe pod nazwami „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” odnoszą się do konkretnych ofert PGE Obrót: e-bok, e-faktura i e-sklep – czytamy.

PGE podaje, że kampania została zaplanowana we wszystkich kanałach mediowych – w telewizji, prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Główne kanały dotarcia to telewizja i Internet – media o największym zasięgu, a jednocześnie umożliwiające szczegółowe mierzenie kampanii. Dopełnieniem strategii jest prasa i OOH, umożliwiające dotarcie do pozostałej części grupy docelowej.

Link do pierwszego spotu (kolejne spoty będą dodawane sukcesywnie w ramach postępowania kampanii): https://youtu.be/YSrz5_NjGTU

Landing page kampanii: https://www.pgeprowadzimywzielonejzmianie.pl/

Polska Grupa Energetyczna/Wojciech Jakóbik


Powiązane artykuły

Kopalnia Węgla Kamiennego Janina. Źródło: Wikimedia

Jest dementi trzęsienia ziemi w Polsce. „To wstrząs górniczy”

Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG-PIB) opublikował stanowisko w sprawie doniesień o trzęsieniu ziemi, do którego miało dojść 16...
Wojciech Kowalski, członek zarządu Polskiej Spółki Gazownictwa, podczas EKG w Katowicach. Fot. PSG

PSG zainwestuje miliardy złotych w rozwój sieci gazowej

W 2025 roku Polska Spółka Gazownictwa planuje zainwestować w rozwój sieci gazowej ponad 3 miliardy złotych. Około jedna trzecia tej...
Montaż fotowoltaiki na dachu. Fot. Wikimedia Commons

Ręcznikowy potentat na solarnym dopalaczu

Polskie ręczniki frotte będą bardziej ekologiczne. Zwoltex ich producent wybudował na dachu swojego zakładu instalację fotowoltaiczną o mocy 2 MW,...

Udostępnij:

Facebook X X X