icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Cztery umowy GDDKiA na realizację Południowej Obwodnicy Warszawy

(Rynek Infrastruktury)

GDDKiA podpisała cztery umowy dotyczące realizacji Południowej Obwodnicy Warszawy. Trzy z nich dotyczą budowy poszczególnych fragmentów, a czwarta zapewnia nadzór nad inwestycją. Łączna wartość wszystkich umów wykonawczych to 2,541 mld zł zaś ta dotycząca nadzoru opiewa na 53,4 mln zł – podaje portal RynekInfrastruktury.pl.

Pierwszą częścią budowy odcinka pomiędzy Puławską i Lubelską jest budowa tunelu pod Ursynowem, który ma kosztować 1,222 mld zł i wykona go firma Astaldi. Drugą jest most na Wiśle, który zbudują Gulermak Agir Sanayi Inssat ve Taahhut A.S.i PBDiM Mińsk Mazowiecki, za kwotę 757,6 mln zł. Natomiast trzecia część to estakada nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym. Za 561,7 mln zł wykona ją Warbud.

Jak czytamy w portalu, „Nadzorcą całego przedsięwzięcia została firma Egis Polska Inżynieria. Będzie ona trzymać pieczę nad odcinkami A, B oraz C. z czego pierwszy liczy 4,6 km, drugi 6,45 km, a trzeci 7,45 km. Cała inwestycja przewiduje wybudowanie drogi ekspresowej o długości 18,5 km”.

Trasa ma się składać z 2 jezdni, a każda z nich po 3 pasy ruchu.

(Rynek Infrastruktury)

GDDKiA podpisała cztery umowy dotyczące realizacji Południowej Obwodnicy Warszawy. Trzy z nich dotyczą budowy poszczególnych fragmentów, a czwarta zapewnia nadzór nad inwestycją. Łączna wartość wszystkich umów wykonawczych to 2,541 mld zł zaś ta dotycząca nadzoru opiewa na 53,4 mln zł – podaje portal RynekInfrastruktury.pl.

Pierwszą częścią budowy odcinka pomiędzy Puławską i Lubelską jest budowa tunelu pod Ursynowem, który ma kosztować 1,222 mld zł i wykona go firma Astaldi. Drugą jest most na Wiśle, który zbudują Gulermak Agir Sanayi Inssat ve Taahhut A.S.i PBDiM Mińsk Mazowiecki, za kwotę 757,6 mln zł. Natomiast trzecia część to estakada nad Mazowieckim Parkiem Krajobrazowym. Za 561,7 mln zł wykona ją Warbud.

Jak czytamy w portalu, „Nadzorcą całego przedsięwzięcia została firma Egis Polska Inżynieria. Będzie ona trzymać pieczę nad odcinkami A, B oraz C. z czego pierwszy liczy 4,6 km, drugi 6,45 km, a trzeci 7,45 km. Cała inwestycja przewiduje wybudowanie drogi ekspresowej o długości 18,5 km”.

Trasa ma się składać z 2 jezdni, a każda z nich po 3 pasy ruchu.

Najnowsze artykuły