icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Brzozowski: To, że PGNiG OD poradziło sobie w czasie pandemii, było efektem przygotowań

To, że firma poradziła sobie z sytuacją w 2020 roku, było efektem przygotowań. Sojusznikiem w tej sprawie było to, że klienci doskonale zrozumieli, że kontakt ze spółką będzie dosyć utrudniony – powiedział Jacek Brzozowski, dyrektor biura rozwoju biznesu w PGNiG Obrót podczas konferencji EuroPOWER 2021.

PGNiG OD na EuroPOWER 2021

– Na szczęście branża energetyki i sprzedaży gazu nie były najbardziej dotknięte przez pandemię. Byliśmy pewnego rodzaju beneficjentem tej sytuacji, ponieważ gaz nie jest przedmiotem spontanicznej decyzji zakupowej. Bardziej obawialiśmy się tego ze strony klientów biznesowych. Dla obu rodzajów klientów najważniejsze było to, jak utrzymać nasze stosunki biznesowe. To, że firma poradziła sobie z sytuacją w 2020 roku, było efektem przygotowań. Sojusznikiem w tej sprawie było to, że klienci doskonale zrozumieli, że kontakt ze spółką będzie dosyć utrudniony. Branża charakteryzuje się luką technologiczną, ale PGNiG OD próbuje to nadrabiać. Byliśmy w tej szczęśliwej sytuacji, że na rynku masowym nie działamy na zasadzie „door to door”. Pytanie jak i czy w ogóle wrócić do tego, co było. Tego rodzaju czarny łabędź staje się szansą, by dokonać skoku jakościowego. Okazało się, że pewne rzeczy stały się możliwe dzięki digitalizacji, podobnie po stronie klientów nie będzie potrzeby powrotu do tego, co było – powiedział Jacek Brzozowski.

Opracował Michał Perzyński

To, że firma poradziła sobie z sytuacją w 2020 roku, było efektem przygotowań. Sojusznikiem w tej sprawie było to, że klienci doskonale zrozumieli, że kontakt ze spółką będzie dosyć utrudniony – powiedział Jacek Brzozowski, dyrektor biura rozwoju biznesu w PGNiG Obrót podczas konferencji EuroPOWER 2021.

PGNiG OD na EuroPOWER 2021

– Na szczęście branża energetyki i sprzedaży gazu nie były najbardziej dotknięte przez pandemię. Byliśmy pewnego rodzaju beneficjentem tej sytuacji, ponieważ gaz nie jest przedmiotem spontanicznej decyzji zakupowej. Bardziej obawialiśmy się tego ze strony klientów biznesowych. Dla obu rodzajów klientów najważniejsze było to, jak utrzymać nasze stosunki biznesowe. To, że firma poradziła sobie z sytuacją w 2020 roku, było efektem przygotowań. Sojusznikiem w tej sprawie było to, że klienci doskonale zrozumieli, że kontakt ze spółką będzie dosyć utrudniony. Branża charakteryzuje się luką technologiczną, ale PGNiG OD próbuje to nadrabiać. Byliśmy w tej szczęśliwej sytuacji, że na rynku masowym nie działamy na zasadzie „door to door”. Pytanie jak i czy w ogóle wrócić do tego, co było. Tego rodzaju czarny łabędź staje się szansą, by dokonać skoku jakościowego. Okazało się, że pewne rzeczy stały się możliwe dzięki digitalizacji, podobnie po stronie klientów nie będzie potrzeby powrotu do tego, co było – powiedział Jacek Brzozowski.

Opracował Michał Perzyński

Najnowsze artykuły