AlertWszystko

Naftogaz szuka agencji PR, która ma wzmocnić sprzeciw wobec Nord Stream 2

(Interfax/Naftogaz/Piotr Stępiński)

Naftogaz ogłosił dwuetapowy przetarg na wyłonienie podmiotu odpowiedzialnego za realizację międzynarodowych kampanii PR-owych. Szczególne znaczenie mają działania w Stanach Zjednoczonych oraz państw Wspólnoty Energetycznej.

Jak poinformował Naftogaz na swojej stronie internetowej wartość umowy ma wynieść do 20 mln hrywien a czas świadczenia usług ma trwać rok. Oferty będą przyjmowane do 10 maja. Oferenci powinni posiadać biura w USA, Belgii, Niemczech oraz jeszcze w co najmniej trzech państwach Wspólnoty Energetycznej. Aby uniknąć konfliktu interesów spółka PR nie powinna świadczyć usług zarówno dla rosyjskich organów państwowych jak i Gazpromu.

Wybrany wykonawca będzie odpowiedzialny za politykę informacyjną w kwestii pełnej integracji ukraińskiego rynku gazowego z rynkiem europejskim, toczących się postępowań w Trybunale Arbitrażowym a także obrony stanowiska Ukrainy w związku z budową gazociągu Nord Stream 2.


Powiązane artykuły

Dzika reprywatyzacja wraca na pełnej

Stołeczni radni Platformy Obywatelskiej zdecydowali o sprzedaży majątku przedwojennej spółki Temler i Szwede bez zgody prawowitych właścicieli. To będzie jeden...

Zgrzyt przy unijnych konsultacjach akcyzowych

Blisko 19 tysięcy osób wzięło udział w konsultacjach dot. dyrektywy tytoniowej. To blisko dziewięć razy więcej niż średnia. Najwięcej, blisko pięć tysięcy...

Legislacyjny Frankenstein

Na warszawskich salonach ktoś uznał, że polska gospodarka jest zbyt silna, a prawo zbyt logiczne — i tak powstał projekt...

Udostępnij:

Facebook X X X