icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PGE poszszerza ofertę dla klientów

PGE Obrót rozpoczęła kampanię marketingową „Prąd jest lepszy z dodatkami”. Ogólnopolska akcja potrwa do grudnia br.

Jak poinformował PAP prezes Grupy PGE Henryk Baranowski, rozpoczęta kampania ma podsumować działania firmy w obszarze sprzedaży detalicznej z ostatnich kilkunastu miesięcy i podkreślić strategię przyjętą w tym obszarze.

„Przez ostatnie miesiące szukaliśmy synergii naszej oferty z walorami innych branż niż energetyczna, tak aby kompleksowo zaspokajać potrzeby klientów, którzy stają się coraz bardziej świadomymi odbiorcami energii elektrycznej i paliwa gazowego, które także jest w naszej ofercie” – podkreślił Baranowski.

Jak powiedział PAP prezes PGE Obrót Dariusz Czuk, „kompleksowość produktów” oferowanych przez spółkę to nie tylko stała cena prądu, ale także dodatkowe usługi m.in. pomoc fachowców, ubezpieczenie, opieka medyczna czy też pakiet żarówek energooszczędnych.

„Chcemy również być innowacyjni. Naszym wyzwaniem jest nie tylko odpowiadać na potrzeby klientów, ale wsłuchując się w ich głos, nawet je wyprzedzać” – dodał Czuk, który zapowiedział kolejne kompleksowe oferty spółki.

Rozpoczęta ogólnopolska kampania „Prąd jest lepszy z dodatkami” podzielona została na dwie części.

Jak powiedział PAP rzecznik prasowy PGE Obrót Mariusz Majewski, pierwszy etap, który potrwa do połowy listopada br., ma zachęcić klientów do wyboru oferty PGE. „Jesteśmy stabilnym i bezpiecznym sprzedawcą, który oferuje prąd w stałej cenie wraz z dowolną usługą dodatkową, m.in. pomocą fachowców czy opieką medyczną” – zaznaczył.

Drugi etap kampanii potrwa od 13 listopada do 10 grudnia. Rzecznik PGE Obrót nie chciał jednak zdradzić szczegółów, zapewnił tylko, że klienci, którzy skorzystają z promocyjnej oferty będą mogli liczyć na atrakcyjne nagrody.

Majewski podkreślił natomiast, że w całej kampanii akcentowane będzie, że PGE oprócz energii elektrycznej sprzedaje również paliwo gazowe.

Szczegóły kampanii dostępne są na stronie www.zapewniamyenergie.pl

PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej.

Polska Agencja Prasowa

PGE Obrót rozpoczęła kampanię marketingową „Prąd jest lepszy z dodatkami”. Ogólnopolska akcja potrwa do grudnia br.

Jak poinformował PAP prezes Grupy PGE Henryk Baranowski, rozpoczęta kampania ma podsumować działania firmy w obszarze sprzedaży detalicznej z ostatnich kilkunastu miesięcy i podkreślić strategię przyjętą w tym obszarze.

„Przez ostatnie miesiące szukaliśmy synergii naszej oferty z walorami innych branż niż energetyczna, tak aby kompleksowo zaspokajać potrzeby klientów, którzy stają się coraz bardziej świadomymi odbiorcami energii elektrycznej i paliwa gazowego, które także jest w naszej ofercie” – podkreślił Baranowski.

Jak powiedział PAP prezes PGE Obrót Dariusz Czuk, „kompleksowość produktów” oferowanych przez spółkę to nie tylko stała cena prądu, ale także dodatkowe usługi m.in. pomoc fachowców, ubezpieczenie, opieka medyczna czy też pakiet żarówek energooszczędnych.

„Chcemy również być innowacyjni. Naszym wyzwaniem jest nie tylko odpowiadać na potrzeby klientów, ale wsłuchując się w ich głos, nawet je wyprzedzać” – dodał Czuk, który zapowiedział kolejne kompleksowe oferty spółki.

Rozpoczęta ogólnopolska kampania „Prąd jest lepszy z dodatkami” podzielona została na dwie części.

Jak powiedział PAP rzecznik prasowy PGE Obrót Mariusz Majewski, pierwszy etap, który potrwa do połowy listopada br., ma zachęcić klientów do wyboru oferty PGE. „Jesteśmy stabilnym i bezpiecznym sprzedawcą, który oferuje prąd w stałej cenie wraz z dowolną usługą dodatkową, m.in. pomocą fachowców czy opieką medyczną” – zaznaczył.

Drugi etap kampanii potrwa od 13 listopada do 10 grudnia. Rzecznik PGE Obrót nie chciał jednak zdradzić szczegółów, zapewnił tylko, że klienci, którzy skorzystają z promocyjnej oferty będą mogli liczyć na atrakcyjne nagrody.

Majewski podkreślił natomiast, że w całej kampanii akcentowane będzie, że PGE oprócz energii elektrycznej sprzedaje również paliwo gazowe.

Szczegóły kampanii dostępne są na stronie www.zapewniamyenergie.pl

PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej.

Polska Agencja Prasowa

Najnowsze artykuły