PGNiG wprowadza usługę doradztwa prawnego do swojej oferty

16 lipca 2020, 11:15 Alert

PGNiG Obrót Detaliczny oraz Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych uruchomiły ofertę doradztwa dla swoich klientów – osób indywidualnych i firm.

Fot. Mariusz Marszałkowski/BiznesAlert.pl
Fot. Mariusz Marszałkowski/BiznesAlert.pl

Nowa usługa PGNiG

Produkt ubezpieczeniowy zagwarantuje m.in zwrot kosztów wynagrodzenia adwokata lub radcy prawnego. Ponadto w zależności od wybranego wariantu, umożliwi dostęp do porad prawnych np. z zakresu prawa rodzinnego, konsumenckiego czy podatkowego.

– Poszerzamy zakres usług dodatkowych dla naszych klientów. Usługi prawnicze w Polsce nadal kojarzą się z wysokimi kosztami, dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie produktu, który za niewielką kwotę zapewni naszym klientom doradztwo prawne przez cały rok. Od lat gwarantujemy bezpieczeństwo energetyczne Polakom, teraz dajemy im możliwość skorzystania z fachowego wsparcia prawnego – powiedział Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG.

Nowy produkt PGNiG będzie dostępny w dwóch wersjach. „Doradca prawny dla Ciebie” dla klientów indywidualnych, oraz doradca prawny dla firm tj. osób prowadzących działalność gospodarczą lub wspólników spółek cywilnych. Ubezpieczenie zagwarantuje zarówno pomoc jak i poradę prawną. Klienci będą mogli skorzystać z konsultacji telefonicznych i e-mailowych oraz uzyskać opinię prawną. Zyskają także dostęp do wzorów aktów prawnych.

– Z naszych usług korzysta ponad 7 milionów klientów. Aby odpowiedzieć na ich potrzeby, konsekwentnie rozbudowujemy portfolio produktowe, starając się spełnić konkretne zapotrzebowanie. Oferujemy już między innymi pomoc fachowców w zakresie napraw domowych czy pakiety medyczne. Teraz uruchomiliśmy produkt, który zapewni profesjonalne doradztwo prawne w atrakcyjnej cenie. jesteśmy przekonani, że dla wielu osób będzie to gwarancja pomocy, która zapewni realne wsparcie w oparciu o wysoką jakość, co ułatwi prowadzenie biznesu – podkreślił Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

– Każdy produkt, który trafia do portfela usług PGNIG OD. Przechodzi badania, najpierw analizujemy korzyści płynące dla spółki i potencjalne zyski dla klientów. Analizujemy m.in. poprzez badania fokusowe wśród klientów. Prace trwały niespełna rok, zaczęliśmy je w połowie 2019 roku. Najistotniejszą kwestią było dostosowanie do potrzeb klientów, zwłaszcza segmentu małego biznesu. Chcemy im dawać realną możliwość synergii. Warto być klientem PGNiG. Jesteśmy stabilnym dostawcą, posiadamy szeroki zakres usług, ale dostarczamy także szerokie wsparcie klientom, co pokazuje nasz nowy produkt – powiedział prezes Mucha.

Zarówno Klienci indywidualni, jak i firmy mogą wybrać jeden z trzech wariantów ubezpieczenia: podstawowy, rozszerzony, i premium w cenie od 7,99 do 88,99 złotych miesięcznie. W zależności od wybranego wariantu zakres ubezpieczeń może może obejmować pomoc prawną i porady z zakresu: prawa cywilnego, konsumenckiego, pracy, rodzinnego, budowlanego, a nawet podatkowego. Porady prawne będą udzielne przez adwokatów lub radców prawnych telefonicznie lub mailowo.

– Badania pokazują, że profesjonalne reagowanie na problemy oraz budowanie świadomości i łatwego dostępu do porad prawnych, to w dalszym ciągu ważne i potrzebne działanie w ocenie polskiego społeczeństwa. Produkt, który wspólnie z PGNiG Obrót Detaliczny stworzyliśmy z myślą o klientach, łączy różne zakresy ochrony w zależności od preferencji ubezpieczonych. Jest nowoczesny i kompleksowy, a jednocześnie atrakcyjny cenowo – podsumował Jacek Gdański z zarządu Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych.

Nasza grupa kapitałowa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, aby zapewnić prosty i tani produkt. W przypadku kiedy ktoś znajdzie się w trudnej sytuacji, będzie mógł u nas znaleźć pomoc. Wydaje się nam, że z powodu tego, że mamy liczną grupę klientów, ten produkt może być wysokiej jakości a przy tym w przystępnej cenie – powiedział prezes PGNiG Jerzy Kwieciński.

Opracował Mariusz Marszałkowski