icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Czy francuski PSA postawi na elektromobilność?

Strategia koncernu motoryzacyjnego PSA, produkującego samochody osobowe, dostawcze oraz jednoślady zakłada w najbliższych latach inwestowanie w produkcję samochodów elektrycznych i elektryfikację już znanych modeli.

Właściciel takich marek jak: Peugeot, Citroën, DS, Opel i Vauxhall do 2022 roku chce mieć w swojej ofercie duże i średnie samochody w wersjach hybrydy plug-in oraz małe auta elektryczne.

W najbliższym czasie swoją premierę będzie miał model DS 7 Crossback E-Tense. Producent obiecuje, że będzie miał on doskonałe właściwości jezdne i dużą moc. Model ten będzie hybrydą plug-in, komunikującą odpowiednim podświetleniem w jakim trybie się porusza. Mający 50 km zasięgu na samej baterii model DS będzie droższy niż podobnie skonfigurowane auta posiadające tylko napędy spalinowe. Jest to cena za niskoemisyjność.

E-Legend przyćmił rywali

W trakcie paryskiego salonu motoryzacyjnego w 2018 roku koncern pokazał kilka modeli wpisujących się w strategię firmy. Między innymi niewielkiego miejskiego SUVa DS 3 Crossback w wersji elektrycznej, Peugeota 508 w wersji hybrydowej plug-in, podobny wariant C5 Aircross oraz koncepcyjny model Peugeota E-Legend, który wywołał wiele pozytywnych emocji.

Opel da zyski

PSA jest zaangażowane w alians Renault-Mitsubishi-Nissan, w ramach którego opracowywane są rozwiązania dla elektromobilności. W 2017 roku koncern przejął od GM markę Opel/Vauxhall. W wywiadzie dla Automotive News Europe w styczniu 2019 roku dyrektor generalny Grupy PSA Carlos Tavares mówił, że po ponad roku od zakupu Opla wyniki finansowe są obiecujące, koncern pracuje nad wydajnością procesów produkcyjnych. Plan zakłada osiągnięcie w 2020 roku kilkuprocentowej marży.

Autonews Europe/Agata Rzędowska

Strategia koncernu motoryzacyjnego PSA, produkującego samochody osobowe, dostawcze oraz jednoślady zakłada w najbliższych latach inwestowanie w produkcję samochodów elektrycznych i elektryfikację już znanych modeli.

Właściciel takich marek jak: Peugeot, Citroën, DS, Opel i Vauxhall do 2022 roku chce mieć w swojej ofercie duże i średnie samochody w wersjach hybrydy plug-in oraz małe auta elektryczne.

W najbliższym czasie swoją premierę będzie miał model DS 7 Crossback E-Tense. Producent obiecuje, że będzie miał on doskonałe właściwości jezdne i dużą moc. Model ten będzie hybrydą plug-in, komunikującą odpowiednim podświetleniem w jakim trybie się porusza. Mający 50 km zasięgu na samej baterii model DS będzie droższy niż podobnie skonfigurowane auta posiadające tylko napędy spalinowe. Jest to cena za niskoemisyjność.

E-Legend przyćmił rywali

W trakcie paryskiego salonu motoryzacyjnego w 2018 roku koncern pokazał kilka modeli wpisujących się w strategię firmy. Między innymi niewielkiego miejskiego SUVa DS 3 Crossback w wersji elektrycznej, Peugeota 508 w wersji hybrydowej plug-in, podobny wariant C5 Aircross oraz koncepcyjny model Peugeota E-Legend, który wywołał wiele pozytywnych emocji.

Opel da zyski

PSA jest zaangażowane w alians Renault-Mitsubishi-Nissan, w ramach którego opracowywane są rozwiązania dla elektromobilności. W 2017 roku koncern przejął od GM markę Opel/Vauxhall. W wywiadzie dla Automotive News Europe w styczniu 2019 roku dyrektor generalny Grupy PSA Carlos Tavares mówił, że po ponad roku od zakupu Opla wyniki finansowe są obiecujące, koncern pracuje nad wydajnością procesów produkcyjnych. Plan zakłada osiągnięcie w 2020 roku kilkuprocentowej marży.

Autonews Europe/Agata Rzędowska

Najnowsze artykuły