icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Tauron otwiera się na niepełnosprawnych i uczy bezpieczeństwa w sieci

Tauron otwiera się na nowych klientów, przystosowała swoje strony dla osób z niepełnosprawnością między innymi wzrokową czy ruchową. Prowadzi też kampanię edukacyjną na temat bezpieczeństwa w sieci.

Tauron planuje do 2030 roku zostać największym sprzedawcą energii elektrycznej, pod względem klientów, w kraju. Deklaruje jednak, że nie opuści standardu obsługi klienta oraz świadczonych usług. W swoich planach zamierza skupić się na internecie. Spółka uruchomiła już wirtualny punkt obsługi klienta oraz wdrożyła standardy WCAG 2.1, oznacza to, że ich strony są przyjazne dla osób z niepełnosprawnością np. wzrokową, słuchową czy intelektualną. Dzięki temu Tauron chce otworzyć się na klient, którzy mają problem z opuszczeniem domu i udaniem się do punktu obsługi klienta.

W ramach wdrożenia osób, które do tej pory nie korzystały aktywnie z internetu spółka rozpoczęła też działania edukacyjne w postacie przekazania praktycznych wskazówek jak rozpoznać działania cyberprzestępców i jak na nie reagować.

– Już ponad 25 000 gospodarstw domowych korzysta z superszybkiego internetu na sieci Taurona, a w zakresie obsługi klienta zakładamy dalszy wzrost popularności kanałów cyfrowych. Chcemy, aby nasi klienci czuli się bezpiecznie poruszając się online, dlatego oprócz zaawansowania technologicznego, tak ta dużą rolę przywiązujemy do edukowania – mówi Paweł Szczeszek prezes Taurona.

Tauron / Marcin Karwowski

<script type=”text/javascript” src=”https://video.onnetwork.tv/embed.php?sid=M2NXLDAsMTEx”></script>

Tauron otwiera się na nowych klientów, przystosowała swoje strony dla osób z niepełnosprawnością między innymi wzrokową czy ruchową. Prowadzi też kampanię edukacyjną na temat bezpieczeństwa w sieci.

Tauron planuje do 2030 roku zostać największym sprzedawcą energii elektrycznej, pod względem klientów, w kraju. Deklaruje jednak, że nie opuści standardu obsługi klienta oraz świadczonych usług. W swoich planach zamierza skupić się na internecie. Spółka uruchomiła już wirtualny punkt obsługi klienta oraz wdrożyła standardy WCAG 2.1, oznacza to, że ich strony są przyjazne dla osób z niepełnosprawnością np. wzrokową, słuchową czy intelektualną. Dzięki temu Tauron chce otworzyć się na klient, którzy mają problem z opuszczeniem domu i udaniem się do punktu obsługi klienta.

W ramach wdrożenia osób, które do tej pory nie korzystały aktywnie z internetu spółka rozpoczęła też działania edukacyjne w postacie przekazania praktycznych wskazówek jak rozpoznać działania cyberprzestępców i jak na nie reagować.

– Już ponad 25 000 gospodarstw domowych korzysta z superszybkiego internetu na sieci Taurona, a w zakresie obsługi klienta zakładamy dalszy wzrost popularności kanałów cyfrowych. Chcemy, aby nasi klienci czuli się bezpiecznie poruszając się online, dlatego oprócz zaawansowania technologicznego, tak ta dużą rolę przywiązujemy do edukowania – mówi Paweł Szczeszek prezes Taurona.

Tauron / Marcin Karwowski

<script type=”text/javascript” src=”https://video.onnetwork.tv/embed.php?sid=M2NXLDAsMTEx”></script>

Najnowsze artykuły