icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

viaToll także na urządzeniach mobilnych

Kierowcy korzystający z elektronicznego systemu poboru opłat mogą mieć dostęp do swojego konta, w swoim smartfonie. Specjalna aplikacja mobilna umożliwi sprawdzenie salda, czy doładowanie konta na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

– Poprzez aplikację udostępniliśmy podstawowe z punktu widzenia użytkownika funkcjonalności . Po pierwsze, zyskuje on możliwość sprawdzenia w dowolnym momencie salda umowy, po drugie, możliwość doładowania konta dostępnymi metodami płatności w systemie viaToll. Po trzecie, może także sprawdzić trasę do najbliższego Miejsca Obsługi Klienta – to się dzieje dynamicznie, np. w drodze – wyjaśnia w rozmowie z agencją Newseria Biznes Katarzyna Bołtowicz, kierownik działu obsługi klienta w Kapsch Telematic Services.

Dzięki aplikacji kierowcy zyskają dostęp do informacji o stanie konta również w systemie viaAuto, przeznaczonym dla samochodów osobowych.

– Kierowcy mogą sprawdzić stan konta viaToll poprzez telefoniczne centrum obsługi klienta, poprzez panel samoobsługowy na stronie www.viatoll.pl, a także poprzez bezpośredni kontakt z personelem na stacjach paliw i w innych Miejscach Obsługi Klienta – mówi Bołtowicz.

Jak podkreślają przedstawiciele operatora, uruchomienie aplikacji, to reakcja na potrzeby użytkowników. KTS wspólnie z GDDKiA bada opinie kierowców na temat m.in. preferowanych form płatności czy form komunikowania się. Badania pokazały również szerokie wykorzystanie przez kierowców oraz firmy transportowe urządzeń mobilnych.

– Wiosną tego roku, reagując na informacje, które spływały do nas z rynku, wprowadziliśmy we współpracy z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad możliwość sprawdzania salda za pomocą SMS-a – mówi Katarzyna Bołtowicz.

Użytkownicy viaToll mogą korzystać z bezpłatnej aplikacji mobilnej do zarządzania kontem w systemie od 18 listopada. Oprogramowanie jest dostępne dla urządzeń z systemem operacyjnym Android (min. wersja 2.3) oraz iOS (min. 7.0). Trwają prace nad wersją dla urządzeń z Windowsem. Z aplikacji można korzystać zarówno na tabletach, jak i smartfonach, ponieważ automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu.

Kapsch Telematic Services zapewnia, że aplikacja spełnia najwyższe standardy bankowe w kwestiach bezpieczeństwa. Szereg funkcjonalności, w które została wyposażona, zapewnia ochronę zarówno danych osobowych, jak i samych transakcji.

– Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej systemu viaToll było jedną z podstawowych kwestii, na którą zwracaliśmy uwagę od momentu jej projektowania. Spełnia ona w pełni standardy systemów bankowych, aplikacji mobilnych bankowych, zabezpieczona jest certyfikatem SSL – wyjaśnia przedstawicielka KTS.

Elektroniczny system poboru opłat – obowiązkowy dla samochodów powyżej 3,5 ton – działa na polskich drogach ponad 50 miesięcy. Od lipca 2011 roku do października br. do Krajowego Funduszu Drogowego wpłynęło ponad 5 mld zł z tytułu opłat za drogi. viaToll obejmuje ponad 3,1 tys. km dróg krajowych, ekspresowych i autostrad. Dla aut osobowych przeznaczony jest system viaAuto – kierowcy mogą za jego pomocą opłacać przejazdy płatnymi autostradami, dzięki czemu unikają postojów na bramkach.

Źródło: Newseria.pl

Kierowcy korzystający z elektronicznego systemu poboru opłat mogą mieć dostęp do swojego konta, w swoim smartfonie. Specjalna aplikacja mobilna umożliwi sprawdzenie salda, czy doładowanie konta na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

– Poprzez aplikację udostępniliśmy podstawowe z punktu widzenia użytkownika funkcjonalności . Po pierwsze, zyskuje on możliwość sprawdzenia w dowolnym momencie salda umowy, po drugie, możliwość doładowania konta dostępnymi metodami płatności w systemie viaToll. Po trzecie, może także sprawdzić trasę do najbliższego Miejsca Obsługi Klienta – to się dzieje dynamicznie, np. w drodze – wyjaśnia w rozmowie z agencją Newseria Biznes Katarzyna Bołtowicz, kierownik działu obsługi klienta w Kapsch Telematic Services.

Dzięki aplikacji kierowcy zyskają dostęp do informacji o stanie konta również w systemie viaAuto, przeznaczonym dla samochodów osobowych.

– Kierowcy mogą sprawdzić stan konta viaToll poprzez telefoniczne centrum obsługi klienta, poprzez panel samoobsługowy na stronie www.viatoll.pl, a także poprzez bezpośredni kontakt z personelem na stacjach paliw i w innych Miejscach Obsługi Klienta – mówi Bołtowicz.

Jak podkreślają przedstawiciele operatora, uruchomienie aplikacji, to reakcja na potrzeby użytkowników. KTS wspólnie z GDDKiA bada opinie kierowców na temat m.in. preferowanych form płatności czy form komunikowania się. Badania pokazały również szerokie wykorzystanie przez kierowców oraz firmy transportowe urządzeń mobilnych.

– Wiosną tego roku, reagując na informacje, które spływały do nas z rynku, wprowadziliśmy we współpracy z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad możliwość sprawdzania salda za pomocą SMS-a – mówi Katarzyna Bołtowicz.

Użytkownicy viaToll mogą korzystać z bezpłatnej aplikacji mobilnej do zarządzania kontem w systemie od 18 listopada. Oprogramowanie jest dostępne dla urządzeń z systemem operacyjnym Android (min. wersja 2.3) oraz iOS (min. 7.0). Trwają prace nad wersją dla urządzeń z Windowsem. Z aplikacji można korzystać zarówno na tabletach, jak i smartfonach, ponieważ automatycznie dostosowuje się do wielkości ekranu.

Kapsch Telematic Services zapewnia, że aplikacja spełnia najwyższe standardy bankowe w kwestiach bezpieczeństwa. Szereg funkcjonalności, w które została wyposażona, zapewnia ochronę zarówno danych osobowych, jak i samych transakcji.

– Bezpieczeństwo aplikacji mobilnej systemu viaToll było jedną z podstawowych kwestii, na którą zwracaliśmy uwagę od momentu jej projektowania. Spełnia ona w pełni standardy systemów bankowych, aplikacji mobilnych bankowych, zabezpieczona jest certyfikatem SSL – wyjaśnia przedstawicielka KTS.

Elektroniczny system poboru opłat – obowiązkowy dla samochodów powyżej 3,5 ton – działa na polskich drogach ponad 50 miesięcy. Od lipca 2011 roku do października br. do Krajowego Funduszu Drogowego wpłynęło ponad 5 mld zł z tytułu opłat za drogi. viaToll obejmuje ponad 3,1 tys. km dróg krajowych, ekspresowych i autostrad. Dla aut osobowych przeznaczony jest system viaAuto – kierowcy mogą za jego pomocą opłacać przejazdy płatnymi autostradami, dzięki czemu unikają postojów na bramkach.

Źródło: Newseria.pl

Najnowsze artykuły