Energa przechodząc pod kontrolę PKN Orlen zmienia logo i wizualizację wizerunkową. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie Orlen, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Modyfikacja znaku Energi jest przeprowadzana etapami. W pierwszej kolejności dostosowane do aktualnej kolorystyki zostaną nośniki związane z realizacją projektów marketingowych (nośniki promocyjne ) i sponsoringowych czy też materiały cyfrowe, w tym identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych. Dalsze prace będą dostosowane do tempa integracji z Grupą Orlen.
Z końcem kwietnia 2020 roku dominującym akcjonariuszem Energi SA został PKN Orlen. To kolejny etap w tworzeniu jednego, silnego koncernu multienergetycznego o zdywersyfikowanych przychodach i znaczących możliwościach inwestycyjnych. Przejęcie Energi umożliwia też jeszcze skuteczniejszą realizację strategii energetycznej PKN Orlen, nastawionej na źródła nisko- i zeroemisyjne.
Energa