icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Asfalty z LOTOSU trafiają na kolejne modernizowane lotniska

Spółka LOTOS Asfalt dostarcza wysokiej jakości asfalty modyfikowane (MODBIT) na kolejne modernizowane lotniska w Polsce. W tym roku asfalt MODBIT trafił na lotnisko wojskowe w Dęblinie. Niewiele wcześniej ten najwyższej jakości produkt posłużył do modernizacji pasa startowego na lotnisku w Gdańsku. Wcześniej asfalty z LOTOSU były stosowane również do budowy i modernizacji pasów lotnisk w Rzeszowie, Warszawie, Bydgoszczy i Szczecinie. 

– Produkowany przez nas asfalt modyfikowany MODBIT jest wybierany ze względu na jego podwyższone parametry – podkreśla Adam Wojczuk, dyrektor ds. strategii rozwoju LOTOS Asfalt. – Produkt ten wykazuje zwiększoną odporność na odkształcenia plastyczne (koleiny) i spękania warstw nawierzchni w niższych temperaturach. Wykorzystanie MODBIT-u w dwóch warstwach nawierzchni (wiążącej i ścieralnej) oznacza, iż możliwe jest zwiększenie ich trwałości aż o 20-25%.

Asfalty modyfikowane stosuje się jako materiał wiążący w mieszankach mineralno-asfaltowych, przeznaczonych do budowy i utrzymania dróg, lotnisk oraz innych powierzchni utwardzonych.  Zastosowany w Dęblinie MODBIT CR z dodatkiem miału gumowego zaleca się stosować do tzw. „cichych nawierzchni”, ale można go użyć również jako zamiennik standardowych asfaltów drogowych lub modyfikowanych.

Na wojskowe lotnisko w Dęblinie, które jest obiektem szkoleniowym Wyższej  Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych – „Szkoły Orląt” na potrzeby wykonania nawierzchni dróg technicznych i przeciwpożarowych dostarczono 1000 ton asfaltów, w tym 600 ton asfaltu modyfikowanego.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

Spółka LOTOS Asfalt dostarcza wysokiej jakości asfalty modyfikowane (MODBIT) na kolejne modernizowane lotniska w Polsce. W tym roku asfalt MODBIT trafił na lotnisko wojskowe w Dęblinie. Niewiele wcześniej ten najwyższej jakości produkt posłużył do modernizacji pasa startowego na lotnisku w Gdańsku. Wcześniej asfalty z LOTOSU były stosowane również do budowy i modernizacji pasów lotnisk w Rzeszowie, Warszawie, Bydgoszczy i Szczecinie. 

– Produkowany przez nas asfalt modyfikowany MODBIT jest wybierany ze względu na jego podwyższone parametry – podkreśla Adam Wojczuk, dyrektor ds. strategii rozwoju LOTOS Asfalt. – Produkt ten wykazuje zwiększoną odporność na odkształcenia plastyczne (koleiny) i spękania warstw nawierzchni w niższych temperaturach. Wykorzystanie MODBIT-u w dwóch warstwach nawierzchni (wiążącej i ścieralnej) oznacza, iż możliwe jest zwiększenie ich trwałości aż o 20-25%.

Asfalty modyfikowane stosuje się jako materiał wiążący w mieszankach mineralno-asfaltowych, przeznaczonych do budowy i utrzymania dróg, lotnisk oraz innych powierzchni utwardzonych.  Zastosowany w Dęblinie MODBIT CR z dodatkiem miału gumowego zaleca się stosować do tzw. „cichych nawierzchni”, ale można go użyć również jako zamiennik standardowych asfaltów drogowych lub modyfikowanych.

Na wojskowe lotnisko w Dęblinie, które jest obiektem szkoleniowym Wyższej  Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych – „Szkoły Orląt” na potrzeby wykonania nawierzchni dróg technicznych i przeciwpożarowych dostarczono 1000 ton asfaltów, w tym 600 ton asfaltu modyfikowanego.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

Najnowsze artykuły