Gospodarka

Motoryzacyjni mikroprzedsiębiorcy z nagrodami – jak OTOMOTO wspiera lokalny biznes 

98 firm z całej Polski – głównie mikro i małych profesjonalnych sprzedających – zostało nagrodzonych przez OTOMOTO w ramach konkursu MotoBohaterowie, inicjatywy mającej na celu promocję tych, którzy codziennie współtworzą rynek motoryzacyjny w Polsce. To nie tylko symboliczne wyróżnienie – nagrody obejmują realne wsparcie marketingowe: billboardy, reklamy prasowe i kampanie online. 

Motoryzacja jako filar MŚP

Polski rynek motoryzacyjny to jeden z kluczowych segmentów gospodarki – generuje ponad 8% PKB i zatrudnia setki tysięcy osób. Ale jego podstawę stanowią często małe firmy, działające lokalnie i z ograniczonym budżetem. Według danych OTOMOTO, aż 82% sprzedających na platformie to jednoosobowe działalności i firmy rodzinne

„To oni udowadniają, że mniejszy może konkurować z największymi” – podkreśla Tomasz Sułkowski, Head of Sales OTOMOTO. „OTOMOTO daje im narzędzia i dostęp do milionów klientów, ale to właściciele firm wykonują najtrudniejszą część pracy. Konkurs MOTO BOHATEROWIE jest formą uznania tego wysiłku.” 

Konkurs z realnym wpływem 

W ramach konkursu nagrodzono aktywnych profesjonalnych sprzedających. Wśród 20 laureatów I stopnia znaleźli się: 

  1. Playada 
     
  1. WADOWSCY Sp. z o.o. 
     
  1. P.P.H.U. “SAJMON” Szymon Chmieliński 
     
  1. Aauto Sp. z o.o. Sp.K 
     
  1. GCZ Dostawcze VW Poznań 
     
  1. BERDYCHOWSKI Spółka Jawna 
     
  1. GCZ VW Koszalin 
     
  1. VW NOWE – CITY MOTORS – BOHEMIA MOTORS 
     
  1. Auto Astra sp. z o.o. 
     
  1. Firma Karlik s.j. 
     
  1. ATT Auto Monika Król 
     
  1. DM Machinery 
     
  1. FLEET CENTER Sp. z o.o. 
     
  1. MII AUTO 
     
  1. Auto Group Polska Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu 
     
  1. Motorpol Wrocław 
     
  1. ZIMNY AUTO 
     
  1. Sprawdź Leasing Sp. z o.o. 
     
  1. LANDCAR Sp. z o.o. Sp.k 
     
  1. GCZ VW nowe Nowy Sącz 
     

Dodatkowo, 40 firm otrzymało nagrody II stopnia, a kolejne 38 – nagrody III stopnia w postaci kampanii bannerowych w serwisach OTOMOTO i OLX. 

Digitalizacja wspiera lokalny biznes 

Przypadek OTOMOTO pokazuje, jak cyfrowe platformy mogą stymulować rozwój mikroprzedsiębiorstw. Zapewnienie dostępu do narzędzi promocyjnych i widoczności pozwala małym firmom działać z większą skutecznością i profesjonalizmem. 

Konkurs Motobohaterowie to przykład, jak ekosystem platformy e-commerce może łączyć funkcję sprzedażową z misją społeczną – wspierając lokalny rozwój i wyrównując szanse rynkowe. 

Materiał Partnera


Powiązane artykuły

Nowość na wrocławskim lotnisku. Paszport biometryczny prawie od ręki

Port Lotniczy Wrocław-Strachowice jako pierwszy w kraju wprowadził możliwość składania wniosków o pełnoprawny paszport biometryczny bez konieczności wizyty w urzędzie...
Giełda. Fot. Freepik

Fed szykuje cięcia stóp. Dolar traci, bitcoin bije rekordy

Amerykański dolar znalazł się pod presją. Rynki coraz mocniej zakładają, że Rezerwa Federalna (Fed) już we wrześniu ponownie obniży stopy...
WPrezydent Karol Nawrocki, foto: PAP/Paweł Supernak

Podatek cyfrowy dzieli rząd i Pałac. Obawy o Allegro i relacje z USA

Projekt Ministerstwa Cyfryzacji zakłada wprowadzenie od 2027 r. 3-procentowej daniny od przychodów globalnych gigantów technologicznych. Pałac Prezydencki i PiS ostrzegają,...

Udostępnij:

Facebook X X X