Gospodarka

Motoryzacyjni mikroprzedsiębiorcy z nagrodami – jak OTOMOTO wspiera lokalny biznes 

98 firm z całej Polski – głównie mikro i małych profesjonalnych sprzedających – zostało nagrodzonych przez OTOMOTO w ramach konkursu MotoBohaterowie, inicjatywy mającej na celu promocję tych, którzy codziennie współtworzą rynek motoryzacyjny w Polsce. To nie tylko symboliczne wyróżnienie – nagrody obejmują realne wsparcie marketingowe: billboardy, reklamy prasowe i kampanie online. 

Motoryzacja jako filar MŚP

Polski rynek motoryzacyjny to jeden z kluczowych segmentów gospodarki – generuje ponad 8% PKB i zatrudnia setki tysięcy osób. Ale jego podstawę stanowią często małe firmy, działające lokalnie i z ograniczonym budżetem. Według danych OTOMOTO, aż 82% sprzedających na platformie to jednoosobowe działalności i firmy rodzinne

„To oni udowadniają, że mniejszy może konkurować z największymi” – podkreśla Tomasz Sułkowski, Head of Sales OTOMOTO. „OTOMOTO daje im narzędzia i dostęp do milionów klientów, ale to właściciele firm wykonują najtrudniejszą część pracy. Konkurs MOTO BOHATEROWIE jest formą uznania tego wysiłku.” 

Konkurs z realnym wpływem 

W ramach konkursu nagrodzono aktywnych profesjonalnych sprzedających. Wśród 20 laureatów I stopnia znaleźli się: 

  1. Playada 
     
  1. WADOWSCY Sp. z o.o. 
     
  1. P.P.H.U. “SAJMON” Szymon Chmieliński 
     
  1. Aauto Sp. z o.o. Sp.K 
     
  1. GCZ Dostawcze VW Poznań 
     
  1. BERDYCHOWSKI Spółka Jawna 
     
  1. GCZ VW Koszalin 
     
  1. VW NOWE – CITY MOTORS – BOHEMIA MOTORS 
     
  1. Auto Astra sp. z o.o. 
     
  1. Firma Karlik s.j. 
     
  1. ATT Auto Monika Król 
     
  1. DM Machinery 
     
  1. FLEET CENTER Sp. z o.o. 
     
  1. MII AUTO 
     
  1. Auto Group Polska Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu 
     
  1. Motorpol Wrocław 
     
  1. ZIMNY AUTO 
     
  1. Sprawdź Leasing Sp. z o.o. 
     
  1. LANDCAR Sp. z o.o. Sp.k 
     
  1. GCZ VW nowe Nowy Sącz 
     

Dodatkowo, 40 firm otrzymało nagrody II stopnia, a kolejne 38 – nagrody III stopnia w postaci kampanii bannerowych w serwisach OTOMOTO i OLX. 

Digitalizacja wspiera lokalny biznes 

Przypadek OTOMOTO pokazuje, jak cyfrowe platformy mogą stymulować rozwój mikroprzedsiębiorstw. Zapewnienie dostępu do narzędzi promocyjnych i widoczności pozwala małym firmom działać z większą skutecznością i profesjonalizmem. 

Konkurs Motobohaterowie to przykład, jak ekosystem platformy e-commerce może łączyć funkcję sprzedażową z misją społeczną – wspierając lokalny rozwój i wyrównując szanse rynkowe. 

Materiał Partnera


Powiązane artykuły

Glapiński: Inflacja obniża się, ale odmrożenie cen energii może to zmienić

Zdaniem prezesa NBP inflacja będzie obniżała się z kwartału na kwartał. Możliwy jest jednak jej czasowy wzrost po odmrożeniu cen...
Centralny Port Komunikacyjny. Źródło: CPK

CPK łagodzi wymagania w przetargu na terminal, ale kontrowersje trwają

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) zdecydował się na złagodzenie części kryteriów dopuszczenia do udziału w wielomiliardowym przetargu na budowę terminala pasażerskiego....

BI: Podatek za rzeczy powyżej tysiąca zł. Skąd skarbówka wie czy go zapłaciłeś?

Business Insider wyjaśnia kiedy trzeba zapłacić podatek za zakup produktu kosztującego ponad tysiąc złotych oraz podaje, w jaki sposób skarbówka...

Udostępnij:

Facebook X X X