icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Spółka LOTOS Paliwa dołącza do akcji „Z własnym kubkiem”

Spółka LOTOS Paliwa włącza się w akcję Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste, które promuje ograniczanie produkcji szkodliwych, plastikowych odpadów. Z początkiem października, kupując na stacji w Cafe Punkt wybrany gorący napój do swojego własnego, ulubionego kubka – oszczędzasz złotówkę. LOTOS jest pierwszą tak dużą siecią, która zaangażowała się w tę inicjatywę.

Każdego roku na świecie zużywa się miliardy jednorazowych produktów, w tym kubków. Mimo rosnącej świadomości na temat segregacji odpadów, jedynie 0,25% tych opakowań trafia do recyklingu. Nietrudno zatem wyobrazić sobie, że z każdą kawą czy herbatą zakupioną w opakowaniu jednorazowym, rośnie góra odpadów, które rozkładają się przez kilkaset lat. Działalność ekologiczną warto rozpocząć od edukacji i uświadamiania samym sobie oraz społeczeństwu, że dbanie o środowisko naturalne nie powinno być przykrym obowiązkiem, ale naturalnym odruchem.

Grupa LOTOS jako firma odpowiedzialna społecznie i aktywnie zaangażowana w ochronę środowiska naturalnego chętnie promuje rozwiązania wspierające działania proekologiczne. Jednym z przykładów takiego działania jest akcja „Z własnym kubkiem”, w którą zaangażowała się spółka LOTOS Paliwa. Wyrazem tego jest przede wszystkim ograniczenie ilości odpadów, jakie każdego roku powstają w wyniku używania jednorazowych opakowań oraz edukacja społeczna w tym zakresie. Organizatorzy akcji „Z własnym kubkiem” oraz przedsiębiorstwa w nią zaangażowane chcą przekonać klientów, że kupując napój do swojego wielorazowego naczynia, mają realny wpływ na ratowanie ekosystemu i ograniczenie szkodliwych odpadów.

Lotos zbuduje dwa MOP-y przy trasie S8 na Mazowszu

– LOTOS Paliwa, podobnie jak wszystkie podmioty wchodzące w skład Grupy Kapitałowej LOTOS, od lat aktywnie uczestniczy w kształtowaniu świadomości pracowników oraz konsumentów. Odpowiedzialność za środowisko naturalne to nasz obowiązek, dlatego chętnie angażujemy się w różnego rodzaju działania proekologiczne. Inicjatywa „Z własnym kubkiem” to także aktywny dialog z naszymi klientami, którzy będą mieli okazję przekonać się, że ekologia po prostu się opłaca. Proponowana przez nas zniżka za zakup napoju do własnego kubka to nagroda i zachęta to tego, by żyć świadomie. Mamy nadzieję, że więcej polskich firm także przyłączy się do akcji – mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu LOTOS Paliwa ds. handlu.

LOTOS Paliwa jest pierwszą tak dużą siecią, która przyłączyła się do akcji „Z własnym kubkiem”. W trosce o środowisko, które jest naszym wspólnym dobrem, Grupa LOTOS zachęca nie tylko inne podmioty, ale także konsumentów do włączenia się w inicjatywę zorganizowaną przez Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. Więcej informacji na temat akcji na dedykowanej stronie internetowej: http://zero-waste.pl/z-wlasnym-kubkiem/.

Co zrobić, by wziąć udział w akcji na stacjach LOTOS?

Wystarczy pojawić się na stacji z własnym kubkiem i zakupić wybrany produkt z oferty Cafe Punktu – małą lub dużą kawę, herbatę, espresso lub napój czekoladowy. Przy wyborze napoju w ramach promocji #zwłasnymkubkiem klienci otrzymają 1 zł zniżki. Akcja obowiązuje od 1 października 2019 na wszystkich stacjach LOTOS. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminie promocji.

Grupa Lotos 

Spółka LOTOS Paliwa włącza się w akcję Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste, które promuje ograniczanie produkcji szkodliwych, plastikowych odpadów. Z początkiem października, kupując na stacji w Cafe Punkt wybrany gorący napój do swojego własnego, ulubionego kubka – oszczędzasz złotówkę. LOTOS jest pierwszą tak dużą siecią, która zaangażowała się w tę inicjatywę.

Każdego roku na świecie zużywa się miliardy jednorazowych produktów, w tym kubków. Mimo rosnącej świadomości na temat segregacji odpadów, jedynie 0,25% tych opakowań trafia do recyklingu. Nietrudno zatem wyobrazić sobie, że z każdą kawą czy herbatą zakupioną w opakowaniu jednorazowym, rośnie góra odpadów, które rozkładają się przez kilkaset lat. Działalność ekologiczną warto rozpocząć od edukacji i uświadamiania samym sobie oraz społeczeństwu, że dbanie o środowisko naturalne nie powinno być przykrym obowiązkiem, ale naturalnym odruchem.

Grupa LOTOS jako firma odpowiedzialna społecznie i aktywnie zaangażowana w ochronę środowiska naturalnego chętnie promuje rozwiązania wspierające działania proekologiczne. Jednym z przykładów takiego działania jest akcja „Z własnym kubkiem”, w którą zaangażowała się spółka LOTOS Paliwa. Wyrazem tego jest przede wszystkim ograniczenie ilości odpadów, jakie każdego roku powstają w wyniku używania jednorazowych opakowań oraz edukacja społeczna w tym zakresie. Organizatorzy akcji „Z własnym kubkiem” oraz przedsiębiorstwa w nią zaangażowane chcą przekonać klientów, że kupując napój do swojego wielorazowego naczynia, mają realny wpływ na ratowanie ekosystemu i ograniczenie szkodliwych odpadów.

Lotos zbuduje dwa MOP-y przy trasie S8 na Mazowszu

– LOTOS Paliwa, podobnie jak wszystkie podmioty wchodzące w skład Grupy Kapitałowej LOTOS, od lat aktywnie uczestniczy w kształtowaniu świadomości pracowników oraz konsumentów. Odpowiedzialność za środowisko naturalne to nasz obowiązek, dlatego chętnie angażujemy się w różnego rodzaju działania proekologiczne. Inicjatywa „Z własnym kubkiem” to także aktywny dialog z naszymi klientami, którzy będą mieli okazję przekonać się, że ekologia po prostu się opłaca. Proponowana przez nas zniżka za zakup napoju do własnego kubka to nagroda i zachęta to tego, by żyć świadomie. Mamy nadzieję, że więcej polskich firm także przyłączy się do akcji – mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu LOTOS Paliwa ds. handlu.

LOTOS Paliwa jest pierwszą tak dużą siecią, która przyłączyła się do akcji „Z własnym kubkiem”. W trosce o środowisko, które jest naszym wspólnym dobrem, Grupa LOTOS zachęca nie tylko inne podmioty, ale także konsumentów do włączenia się w inicjatywę zorganizowaną przez Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. Więcej informacji na temat akcji na dedykowanej stronie internetowej: http://zero-waste.pl/z-wlasnym-kubkiem/.

Co zrobić, by wziąć udział w akcji na stacjach LOTOS?

Wystarczy pojawić się na stacji z własnym kubkiem i zakupić wybrany produkt z oferty Cafe Punktu – małą lub dużą kawę, herbatę, espresso lub napój czekoladowy. Przy wyborze napoju w ramach promocji #zwłasnymkubkiem klienci otrzymają 1 zł zniżki. Akcja obowiązuje od 1 października 2019 na wszystkich stacjach LOTOS. Więcej informacji na ten temat znajduje się w regulaminie promocji.

Grupa Lotos 

Najnowsze artykuły