icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

W Inowrocławiu uruchomiono cztery stacje ładowania autobusów elektrycznych

W Inowrocławiu oddano do użytku infrastrukturę ładowania autobusów elektrycznych. Cztery ładowarki pantografowe OppCharge (link) o mocy 300 kW każda zasilają na ulicach Inowrocławia 8 autobusów elektrycznych.

Jest to jedno z pierwszych wdrożeń systemu OppCharge w Polsce. Odwrócony pantograf daje kompatybilność ładowania niezależnie od marki pojazdu. A samo ładowanie za pomocą pantografu jest całkowicie zautomatyzowane i nie wymaga ingerencji kierowcy. Pantografy będą zasilać autobusy o napędzie hybrydowym oraz o napędzie całkowicie elektrycznym.

Wcześniej w Inowrocławiu uruchomiono ładowarkę zajezdniowa (link) typu plug-in o mocy 40 kW. W odróżnieniu od stacji zajezdniowych ładowanie poprzez pantograf nie wymaga żadnej ingerencji kierowcy, proces jest w pełni zautomatyzowany. Dzięki temu autobusy mogą być szybko zasilane w czasie postoju na pętli, bez udziału człowieka, bez wpływu na rozkład jazdy.

Cztery ładowarki pantografowe OppCharge wraz z zewnętrznym system monitorowania, który daje możliwość kontrolowania na bieżąco procesów ładowania pojazdów, zbierania danych o procesach i przeprowadzania konserwacji systemu, dostarczone zostały przez firmę Ekoenergetyka-Polska.

CIRE.PL

W Inowrocławiu oddano do użytku infrastrukturę ładowania autobusów elektrycznych. Cztery ładowarki pantografowe OppCharge (link) o mocy 300 kW każda zasilają na ulicach Inowrocławia 8 autobusów elektrycznych.

Jest to jedno z pierwszych wdrożeń systemu OppCharge w Polsce. Odwrócony pantograf daje kompatybilność ładowania niezależnie od marki pojazdu. A samo ładowanie za pomocą pantografu jest całkowicie zautomatyzowane i nie wymaga ingerencji kierowcy. Pantografy będą zasilać autobusy o napędzie hybrydowym oraz o napędzie całkowicie elektrycznym.

Wcześniej w Inowrocławiu uruchomiono ładowarkę zajezdniowa (link) typu plug-in o mocy 40 kW. W odróżnieniu od stacji zajezdniowych ładowanie poprzez pantograf nie wymaga żadnej ingerencji kierowcy, proces jest w pełni zautomatyzowany. Dzięki temu autobusy mogą być szybko zasilane w czasie postoju na pętli, bez udziału człowieka, bez wpływu na rozkład jazdy.

Cztery ładowarki pantografowe OppCharge wraz z zewnętrznym system monitorowania, który daje możliwość kontrolowania na bieżąco procesów ładowania pojazdów, zbierania danych o procesach i przeprowadzania konserwacji systemu, dostarczone zostały przez firmę Ekoenergetyka-Polska.

CIRE.PL

Najnowsze artykuły