icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Zysk netto Lotos Oil wzrósł o 86 procent w 2020 roku

W 2020 roku Lotos Oil zanotował 17-procentowy wzrost sprzedaży i o 86 procent lepszy wynik netto względem roku poprzedniego.

Optymalizacja oferty

Prezes zarządu Lotos Oil Adam Sekściński przekonuje, że kierowana przez niego spółka wykorzystała czas pandemii na zoptymalizowanie działalności i udoskonalenie swojej oferty. – 2020 rok był pod tym względem niezwykle wymagający z uwagi na pandemię koronawirusa oraz zmieniające się trendy rynkowe. Nadzwyczaj sprawnie jednak przegrupowaliśmy nasze siły i podjęliśmy wyzwanie upatrując w nim szansy na wzrosty sprzedażowe. Wzmożony wysiłek naszych zespołów: produkcyjnego, analitycznego, handlowego i marketingowego oraz ustawiczne dążenie do realizacji założonych celów sprawiły, że osiągnęliśmy doskonałe wyniki – zaznaczył Sekściński.

Wyjaśnił, że w ubiegłym roku spółka zanotowała 17-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do 2019 roku. – Jeśli zaś spojrzeć na jej wynik operacyjny, to wzrósł on aż o 76 procent – dodał.

Wiceprezes zarządu Lotos Oil Aleksandra Jankowska poinformowała, że w 2020 roku zysk netto spółki wzrósł o 86 procent względem roku poprzedniego.

Polska Agencja Prasowa/Jędrzej Stachura

Lotos Asfalt dostarczy paliwo dla statku badawczego Baltica

W 2020 roku Lotos Oil zanotował 17-procentowy wzrost sprzedaży i o 86 procent lepszy wynik netto względem roku poprzedniego.

Optymalizacja oferty

Prezes zarządu Lotos Oil Adam Sekściński przekonuje, że kierowana przez niego spółka wykorzystała czas pandemii na zoptymalizowanie działalności i udoskonalenie swojej oferty. – 2020 rok był pod tym względem niezwykle wymagający z uwagi na pandemię koronawirusa oraz zmieniające się trendy rynkowe. Nadzwyczaj sprawnie jednak przegrupowaliśmy nasze siły i podjęliśmy wyzwanie upatrując w nim szansy na wzrosty sprzedażowe. Wzmożony wysiłek naszych zespołów: produkcyjnego, analitycznego, handlowego i marketingowego oraz ustawiczne dążenie do realizacji założonych celów sprawiły, że osiągnęliśmy doskonałe wyniki – zaznaczył Sekściński.

Wyjaśnił, że w ubiegłym roku spółka zanotowała 17-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do 2019 roku. – Jeśli zaś spojrzeć na jej wynik operacyjny, to wzrósł on aż o 76 procent – dodał.

Wiceprezes zarządu Lotos Oil Aleksandra Jankowska poinformowała, że w 2020 roku zysk netto spółki wzrósł o 86 procent względem roku poprzedniego.

Polska Agencja Prasowa/Jędrzej Stachura

Lotos Asfalt dostarczy paliwo dla statku badawczego Baltica

Najnowsze artykuły